2003-06-04 14:28:15小堔

告別MICHAEL

”In 1988, the French Tennis Federation gave me a wildcard (at the age of 16) here at Roland Garros," Chang told the crowd. "Here I am, 16 years later, and the French Federation was kind enough to give me another wild card."呢幾句,係張德培O係今年既法國網球公開賽,亦即係最後一場比賽輸時講既,唔經唔覺,咁就15年,雖然我唔係由佢16歲時開始留意佢,不過佢咁就退休時,我都係有DD遺憾。

鐘意佢,由始至終都俾人諷刺緊,8歲時,見到本雜誌封面係佢,我已經話好鐘意,表姐立即話,”佢有乜好,又唔靚仔,都唔明你鐘意佢D乜。”之後中學更甚,成日都俾人笑,我好記得某位同學咁同我講過:”哈哈,(冷笑),乜你鐘意張德培架?”但我都好想問:”鐘意佢有乜唔好?”唔通佢真係一堆屎?有邊個華人,甚至亞洲人打網球好似佢咁出哂名呀?有邊個華人打網球拎到全世界排名第二呀?我真係好佩服佢打得咁出色,我完全無理會到人點樣睇我。

佢勁時,係,有好多人追棒,佢差時呢?佢跌時呢?甚至跌到跌出100時呢?竟然有人放棄佢,甚至話”車,佢而家都屎哂啦!”咁,我真係好鄙視呢D人,人地勁時就話點勁點勁,人地唔惦時就好似踩螞蟻咁踩,每個人總有起有跌架啦,我相信佢始終係有實力,不過佢既實力唔夠人地多咁解之麻,所以就算佢衰左我都唔會放棄佢架喎。

好記得,2001年9月25日,我去左維園睇佢既比賽,佢O個場係WIN左,我都好開心,不過有丁丁失望既係佢唔太理FANS,我永遠唔會忘記呢日。

最遺憾既係,O係1996年決賽中,我仲好記得佢係對住森柏斯,如果佢能夠O係呢場賽事中拎到冠車,咁佢就係世界排名第一,但點知,佢輸左,係幾遺憾下,但當諗諗下,根本就無華人好似佢咁勁,呢個似乎係一個好好的收獲。

記得佢講過:”如果俾一杯檸檬水你打,你就當一杯檸檬水去打!”

如果唔係你,我唔會去學網球,所以我係唔會忘記你。再見啦!