2003-05-30 00:41:38小堔

Mr Children-->Everything

記得之前一直狂搵既歌係林峰既<<記得忘記>>現在一直搵緊一首歌,就係呢首...MR CHILDREN既<>..

之所以搵呢首歌,係因為之前睇左<<我要CAKE一CAKE>>中播左,我一聽,哇!!!好似曾相識呀!因為呢首歌O係我小學好似五年級定唔知六年級聽過!O個時好鐘意!不過...我又不知道首歌叫甚麼名字..只知道是MR CHILDREN唱...唉..

所以當我在電視中聽到這首歌,便立即狂喜起來!!因為好耐都沒有聽過了..但..唉!不知為何當我想找我真的好喜歡好喜歡既歌就一直都找到到!!要很久..不過當然啦..找到會好高興!!梗係啦!首歌等左六年拿喎!!不過真係搵得好辛苦!