2003-04-13 11:45:43小堔

會考前的生活

我諗燕姿有首歌能講出我現在的心情,
"我悶的受不了,
甚麼也做不好,
最近的方式太無聊"
唉!都唔知呢D生活幾時先完!呢排都係咁,諗住早DD起身,早左身就覺得還惦無野做,就去睇燕姿或者AYU既VCD,睇完啦~咦?!!岩岩好睇美味天王.就KEKEKAKA咁笑

笑完後,就去食飯,食完好飽啦,又話好睏,要睡覺,起身望完兩眼毛澤東,或者去左圖書館同BEE吹水,之後我就同我阿妹一齊,又話佢D功課太核突,D遊戲好低B,咁就食晚飯啦...食完,又去睇玻璃鞋(雖然太DUMP,不過我睇到...喊..)睇完又返房聽燕姿或者周杰倫的歌,聽到咁上下..又話睏啦....第二日又係咁過...

唉!!真係好無聊呀!溫書又唔係,唔溫又唔係,我又無可能日日都溫書,我真係頂唔順啦!!幾時先完架?!!我真係好想5月22日快d黎呀!
我而家好想
同bee去旺角掃衫掃碟!!
同包去機鋪玩打鼓機!!
同華去機鋪踩單車!!
同cd一齊唱tatu!!
同peter去打波!!(塊拍我m世無惦啦!)
同自已班fd出去玩!!