2005-01-09 14:32:47笨笨招

朱古力火鍋

尋日一心去ifc 睇the phantom of the opera
但去到冇飛賣囉......
繼而我同阿drew 同kaori 就展開左
尋找hagen dazz 的故事
我地去左好多地方
去過唔同層數
仲係lanecrawford 遊左大半個鐘
都冇人話到比我地聽
hagen dazz 係邊
途中
我地見到個彈鋼琴既型男
好想叫佢點歌
但礙於時間關係
都係冇
但佢真係好型
之後就無端端講起lee d 音樂家好唔好賺
跟住kaori 就彈左句
"我覺得你係果d 會賺好多好多錢................. 然後洗晒佢"
除左無奈
我仲可以點
好彩阿drew 同係同一類人
到最後
我諗我地行勻兩層
終於搵到hagen dazz
其實當初
我地只係諗住食杯雪糕
飲啖茶
但唔知點解
到最尾我會叫左個朱古力火鍋
關頭以為係d 唔抵食既野
一陣間就食晒果d
點知......
個結果係........
我地3 個人都食唔晒
你話死唔死
$198 原來都唔係小野..........
哎呀
lee 勁食朱古力
爆瘡爆死啦......... > <