2005-05-04 20:37:58米雪

月記

岩岩好一個月,又係寫月記既時候喇~

今日請左病假。尋日開始喉嚨痛,夜晚開始流鼻水… 都係無謂同自己作對,快d睇醫生,抖多d快d好丫嘛。

5/4
清明,兩個膝頭哥又好痛… 結果去到阿婆度都上唔到山,咁就坐左成個下晝… =( 夜晚終於好返d,去左食生蠔,又抵又好味!!! Yummy~

6/4
好漢整親腳,俾我迫佢睇醫生! 其實我都唔知呢d算唔算嚴重,不過冇理由唔理佢架,點都要照下check下先架!!

8/4
同小明細jen食飯~ 細jen一講起古巨基就失晒控咁,好搞笑呀! 大家都update左大家既最新動向,希望小明開開心心啦,希望細jen返工順順利利啦。

9/4
ida生日! 約左大家去魚一丁食野,係我第一次去,都幾好食,條腸好得意,不過碗吞拿魚飯就得人驚左d… 食完去左麥記食雪糕 (指定動作),之後就搭船過海,睇大王打波~ yo~ 我地係船上又玩左d好低b但係好好笑既遊戲,好似係叫做 “I can’t believe so easy” 同埋 “不是吧,那麼容易”… o my god… x_x … 笑死…
靜係睇大王打波,都係冇以前睇naba咁好睇,始終唔識其他人,都唔敢嗌咁多。大王係全隊最勁果個~
之後發生左我人生裡面既第一次… 飲酒飲到嘔… 跟pixie去左西環一間pub飲野,其實都只不過係飲左一杯大生啤加一支細喜力之嘛… 又冇溝酒飲… 可能係果日返完工,又訓得唔好,狀態差啦… 走既時候一路到扶住大王行… 去seven飲完杯熱水都係差唔多,沿路一見到坑渠蓋都想試下嘔架喇,點知又嘔唔出。終於捨的士去到上環,突然好有feel喎,終於嘔得出… 好得意架,嘔之前個人好似遊緊魂咁,嘔完成個人醒晒喎! 不過始終頂住頂住嘔唔出都幾辛苦,我唔會再俾自己飲到嘔架喇。
返到屋企,傾左好耐,終於真相大白啦! 都話有咩都要開聲架啦~

10/4
去左旺角睇mp3,好多人呀,又熱,睇到冇咩心機。之後去左尖沙咀睇畫展,今日係last day,我地係最last兩個鐘頭睇,好彩都睇到! D畫好靚呀,雖然我唔識研究佢d畫法或者history,但係就睇得好舒服。最靚係一幅畫海既畫,用左好柔和既紅同藍,好靚~

15/4
今日第一次見edison真人! 放左工去左同好漢屋企人食飯。Edison見到我好似有d驚訝,之後成晚都keep住陰陰咀笑,好搞笑。好漢既爸媽都好nice,佢爸爸仲係咁問我中大邊間can好食,原來佢之前有份起紫霞架! 好勁~

16/4
今日約左7b同大麻慶祝生日,去洪水橋香辣屋食飯。今次好犀利呀,好耐冇出現既張文同howard都黎,仲有好耐冇見既單嘉儀呀~ 佢靚左呀又! 食食下我地去左點唱俾李大麻小朋友聽,個性感女郎仲過左黎對住大麻唱添~ 哈哈哈~ 大家輪流報告過去一年發生過既野,不過環境大嘈喇,都傾得唔係好暢快。食完飯大家就散左lu~

17/4
今日去左奧海城睇戲,原來係屋企去奧海城都幾方便喎。藉著雨點說愛你都幾好睇呀,個故事好特別,不過我都冇喊到,我係冷血既~ :p

21/4
今晚同阿基食飯。知道佢有個咁好既offer,真係好開心呀! 唔使咁擔心啦,要俾心機儲錢呀

22/4
今日同anthony食飯,去左食拉麵,d野勁鹹!好耐冇見過佢喇,希望佢搵到份好工啦

23/4
今日放左工去左青衣城搵ida~ 食完野就去左荃灣行街,買左對鞋同埋條牛仔褲~ 之後同好漢去左銅鑼灣,因為夜晚會去灣仔睇拉丁舞!yeah! 睇之前係citysuper food court食野,好多野都好想食呀,不過時間有限,下次再食過!
場拉丁舞/標準舞好正呀!有pair人係russia黎既,好似王子同公主!個女仔條裙好靚好靚,兩個人都好高,跳waltz好好睇!!! Break既時候行左出去,見到阿23號,佢d的水好似畫落去咁架!!又塗到塊面好似蔡燶華咁,勁搞笑!佢partner個妝就超級濃,d假眼睫毛好似兩度鐵閘咁,閘下閘下! 睇左咁多,最鐘意都係quick step,因為好快好好玩! 睇完其實都好支力,不過都去左蘭桂坊,因為想去~ 第一次星期六既去,原來係咁多人架~! 根本間間舖頭都企滿人,我地要行上少少先搵到間靜d既。又傾左好多野啦,傾完又舒服晒~ 要俾d信心我呀!

24/4
今日同阿女麻做生日,細佬都有去,之前都估唔到佢會去,都好。都幾齊人呀,當然唔會放過機會影相喇,係人地酒樓門口影左幾張大合照,yeah!

28/4
今晚去左聯合國同埋小曼谷~ d野好好好好好味呀!!

29/4
今日去左dan ryan食lunch,都係好好好味呀! 呢兩日都狂食野!仲有枝好靚既無忘我添,拎住行,幾型呀! 終於買左部mp3喇,希望ok啦!

30/4
今日同pixie慶祝生日~ 佢帶左我地去西環食野,都幾豐富幾好味呀~ 之後去左上次間pub飲野。我話過唔會再飲醉,所以成晚都係飲左一杯咋! 佢地係咁飲細細杯果d shooters,仲係咁話好好味叫我飲,我都冇飲到! 幾乖呀!