2003-04-11 02:17:26話喳喳管理員

深夜日記

一到假期..我如常變夜鬼..
起身就溫書....確實肺炎期間好小出街.
今日有一件怪發生..都幾得意..奇怪..
係6點幾時..有個我完全唔識既icq搵我
幫佢(girl)..佢話佢個fd有鰦...叫我捐
D錢(大約五廿蚊倒)我起初話無問題..佢
話叫我去銀行入錢..我話唔好...我冇卡冇戶口點入比妳~?同埋我同妳都唔熟..
點知係咪陷阱呀..?
佢係咁求我...我話妳黎我果便.我烀黎比妳啦..佢又話唔制..咁我都冇計架..跟著又話我玩佢..哂佢時間..之後就文化賴尿喇..(即爆粗!)佢一輪咀係咁講..
我無奈咁講左句..繼續啦...佢話唔鍾意呀..!!88..咁就走左...真係唔知點話佢好?您地覺得佢點呀?比個意見係留言度~