2008-10-28 01:10:01綠雨

祝我生日快樂.......=_=

 
 
2008 / 10月

某日放假kathy搵我一齊返大陸玩,今次係咁大個仔第一次落D呢,不過我地冇食o個d野@.@"kathy佢約左5個fd黎,我地一齊玩左一陣同飲酒就落舞池跳舞,個舞池好鬼多人,落去跳一陣就返上去玩,隔一陣少人d又落返去跳下咁,玩完去左食野,佢d fd全部都好玩得埋,之後食完野就去左按摩,超平....$100有找一.一"環境仲要ok!都係多得kathy既fd呢,按完訓到第二日11點幾起身,之後去左飲茶,食飽後我地去東門行街,到左東門後kathy同我去salon洗頭,之後搵返佢d fd一齊再行過,行左幾個商場...d女仔係咁買野...女仔果然好恐怖= ="我同其他男仔得個行字......!
行左成日到黃昏去食野,之後就返屋企啦,超好玩的一天~~thank you kathy~!!

10月26號係我既生日丫,公司好多同事o係呢晚都有出黎玩,呢晚係一次慶祝三個人既生日,25號係阿漢~26號既係我~27號既係阿B~!!
o係26號中午出左去搵阿B,倍佢去salon整頭髮,阿B同呢間salon個師傅好熟的,就係因為咁我就幫阿B洗頭,佢大贊舒服呢(當然啦~~嘻!)o係個師傅幫阿B整頭髮之前佢特登出去買左個蛋糕比我地,原來佢知道我同阿B生日......個蛋糕超好味...感動T.T"就係咁食下野吹下水,阿B個頭就整左三個鐘....一.一|||
呢日其實我六點鐘約左彩兒的,但係阿B個頭整完已經八點,我係咁同彩兒say sorry丫,係我唔o岩>_<"
同阿B用極速去上水搵彩兒,我地去左食上海野,d野食到之前我同阿B係咁表演魔術比彩兒睇,佢睇左幾個已經嚇到呆左...^.^"食完野佢就送我地搭火車喇~~!!!
o係我地去旺角Naway之前已經有人攞左房,我地上到去比人係咁隊之後我就好攰去左唱歌,等到d人到齊哂我先開始同佢地死過=_="
玩玩下原本話黎唔到既肥燊都出現,多謝你丫>v<"
呢晚玩得好開心,有10幾20人一齊幫我地慶祝~~!!
我同一部份人玩到天光就返屋企lu~!!
 


o係今年既生日收到好多人既sms同電話!!
非常非常之多謝~~阿Cat,May May,熙And佢女朋友,小志強,和仔,傻輝,肥燊,狗俊,文迪,漢,子揚,阿B,阿倫,傻強,彩兒,細恆,左手傑And佢女朋友,Ben師傅

今年係最多人同我講生日快樂的一年呢.....全部都會記哂o係心的...thx~!!