2008-10-14 23:19:38綠雨

海洋公園@.@

 
2008 / 10月

o係10月7號,我同肥燊兩個一齊落場去搵海洋公園helloween既飛,因為呢日佢約左一個有好感既女仔一齊去,但係個女仔就搵埋佢個fd,所以肥燊就搵埋我去喇~~嘻嘻!!
呢日搵飛真係超難搵,首先o係尖沙咀問完之後落旺角,之後去佐敦都係冇,跟住去左金鐘終於搵到有,肥燊咁岩冇帶銀包,全部車錢我幫佢比住先....去到金鐘佢唔出閘等我,好搞笑一.一|||買完夠鐘返公司做野,超攰...呢晚返工死下死下......
同肥燊兩個日日都係咁話好期待之類既說話之下一日一日咁過去,終於去到12號,呢日認識左兩位新朋友(Elain,琳),我地一共玩左五間鬼屋,有d排隊排好鬼耐,排到好眼訓-_-"成晚都間唔中有d機會比肥燊既,都算係咁啦@.@"
不過真係唔覺恐怖,只係嚇左一次,有時係我行第一....!有一間叫廣昌隆既鬼屋好得意,一班人入一間房聽故事,聽聽下故仔變左唱"我等著你回來",跟住成班人差唔多全部都o係度一齊唱(我都有= =)之後突然黑哂呀,噴水同係咁比人掂,好攪笑>v<"
影左好多相,好好玩的一天,玩完我就走先,因為第二日返早,希望肥燊會成功啦,我盡左力喇^.^"
好多謝燊哥呢日搵埋我一齊出黎玩^^"

有一日經一位高人教路下終於比我練成兩種啤牌魔術,好好玩....落埸o係公司見到人就玩,哈哈=_="