2007-12-17 02:50:10綠雨

最後一課

2007 / 12月 最後的一編

呢個月的幾日......我曾經同一個女仔拍拖.....雖然只係幾日至十幾日.......
我...好愛佢.....所以我放手....我....曾經同過佢一齊...我好幸福...可能你地又會諗....只係幾日...時間好快可以沖淡....我....唔可以!!
我一世也不會忘記....我不會後悔我放手....因為我真正愛佢!!!

我的決定or佢的決定...對佢黎講....會好一點,你愛一個人....不可以只想自己,要為對方去著想,唔洗理自己曾經付出過d咩,唔洗理自己...得到過d咩...um......對方好就得喇~~~!!

工作上...生活上....可能會受到影響...不過...應該可以應付得黎的~~!!

由一個人的生活...去到兩個人的生活....再變返一個人.......^^”

開電腦後上網...發覺...佢o係我電腦做左一d事情...好寶貴....好sweet.....um....會留住的....因為....不會再............


其實...個心真係好好好好好好好痛...但係......要堅強...


好想好自私咁留住你.....好想再一次睇住你睡覺的樣子.....好想再一次吻你....
---------------------------------------
我好想再返去之前....

愛哭這兩個字重來冇我份....但係而家...我好想眼淚流乾...不會再流......

你和我曾經一起的畫面一直在我腦海裡播著....一直一直
---------------------------------------

呢編可能係我最後打的一編月記,因為往後的事情對我來說....已經冇紀念價值,最值得我紀念的,永遠會在我的腦海裡,一世也不會忘記...!!

可能呢個月記有一日會再有新的文章出現,也可能沒有........可能一世也沒有...等待這兩個字....就是我的心聲!!
我會等妳的~~!!

介紹最後一首歌比你地啦~~

小池徹平 - 獻給你的歌



多謝我咁多朋友一直的支持,我真係好多謝你地!

再見了!
神樣,もう少しだけ
(神啊~請給我多一點時間)
無奈...... 2007-12-17 12:52:15

常常責怪自己 當初不應該
常常後悔沒有把你留下來
為甚麼明明相愛 到最後還是要分開
是否我們總是 徘徊在心門之外

誰知道又和你相遇在人海
命運如此安排 總教人無奈
這些年過得不好不壞 只是好像少了一個人存在
而我漸漸明白 你仍然是我不變的關懷

有多少愛可以重來 有多少人願意等待
當懂得珍惜以後回來 卻不知那份愛 會不會還在
有多少愛可以重來 有多少人值得等待
當愛情已經桑田滄海 是否還有勇氣去愛

誰知道又和你相遇在人海
命運如此安排 總教人無奈
這些年過得不好不壞 只是好像少了一個人存在
而我漸漸明白 你仍然是我不變的關懷

有多少愛可以重來 有多少人願意等待
當懂得珍惜以後回來 卻不知那份愛 會不會還在
有多少愛可以重來 有多少人值得等待
當愛情已經桑田滄海 是否還有勇氣去愛

有多少愛可以重來 有多少人願意等待
當懂得珍惜以後回來 卻不知那份愛 會不會還在
有多少愛可以重來 有多少人值得等待
當愛情已經桑田滄海 是否還有勇氣去愛

唔知點解我地好似黎首歌咁.......不過好多謝你...