2003-11-07 10:16:46小肥

人生交叉點

2003 年 11 月 04 日 星期二 【晴】

今天小肥地獄down
拿,你試下得罪小肥,睇下佢打唔打你丫拿.

話說尋晚搵左一年都唔到份tutorial 3的題目.
原來o係ida度.
唉~點解自己唔一早做呢?其實上個再上個星期有個懶勤力的女生係話不如做左先既,但係唔知點解梗係唔想做咁.
結果,就咁燒焦.

上完堂,又去左近期熱haer點,四樓common room坐.
然後講開揀科d野,咁呢小肥就諗住print張有咩讀既list出來,同同學仔傾下.
去三樓間電腦室,爆慢的電腦,開第一部hand機.(慣了~)
reboot第二部,開ie,copy唔到字.(勁想爆粗.)
整左好耐,諗住save save安全d,發現無s-drive.(x!讓我爆粗吧~)
咁惟有print啦,print唔到.(你聽過世界上最長的粗口未?@#$%&*#@!#$@!## x100次)
結果,搞左成半個鐘,得個吉.
你話氣頂唔氣頂?!

然後上煲冬瓜,老師話高級班又係星期六上堂.
我受夠喇,要爆發了~
見人就打.
我唔制呀我唔制呀!!!!!!
馬會?!又無我份喇.

你話點算好?點算好?
嗚~~~