2003-11-07 10:15:09小肥

每日一問

2003 年 11 月 03 日 星期一 【晴】

尋晚,有個白痴妹走去紮辮,諗住今天營造一個電髮的效果.
點知,今朝訓醒,成個龐愛蘭咁.
唉~認命吧~

晨早就去牡丹樓買早餐食,因為要換新幹線.
牡丹樓食水越來越深了,在現今的經濟環境之下,一個開心樂園餐竟要19個8.
算!算!算!鬼叫人地鍾意隻車咩,明比你昆又點話.
勁勁cute~~~


返到學校,就上pols啦,又唔知亞蛇講咩啦實.
於是大夥兒都在溫蚊病,好不勤力,鬼咩,一陣要mid-term嘛~
上上下堂又諗到d野唔明,你又唔明,我又唔明,點算好?
結果上完pols就去左common room溫書,之後,再走堂.

溫左陣,又開始吹水喇.
今日無知小肥又開始問下問題,雖然,呢d問題係應該三歲時問既,不過呢,小肥覺得家下問都好過80歲先知,so就問了.
「我想問呢,騾係唔係馬同驢生出來架?」
「係呀~」
「咁騾同騾呢?」
「生唔到架~」
哦~~~~
「咁呢我仲想問............」
只見Apple已經答得唔耐煩,想要毒啞小肥了~

仲有,今日發現了一個很怪的現像,就是當小肥,親家奶奶and apple在談論呢個足球的時候,會長係唔會答爹的.
真係唔知我地怪定佢怪喇.

咁呢跟住就去考mid-term,平時上堂人丁單薄,今日先知原來呢科咁多人讀.
full晒喎,人山人海.
唉~d mc爆難,唔識~
灰晒.

放學有茉莉小姐陪搭車車,開心心.
你講啦~
你講~
你講你愛我~ ←全程車勁食爛gag