2007-05-04 23:15:37≈`精精子.! 、

.时间飞了.~

时间真系过得好快ar.!今日4号lar.
但系我边度都无去到.无去行街.饮野.
返到江门.边度都唔想去ar.!广州就陪下老公.!
好想D生活精彩d.再精彩d.~

听日就返学校lu.提前返去广州.因为江门实在太闷了.!
返到广州就开始忙gar la.haha.i cant stop myself!.
听日小萍落广州.我要陪佢逛下街.heehee.好嘢!
and than i have nth to do ar.
唯有陪下只河马lar.!鬼叫我系佢太太咩.!
哈哈哈哈.~~~~~

老公返到学校就唔可以颠了.!要迎接高考吖.!
要加油.虽然你迟早都要出去.but都要努力嘅!!

bad news.!我家姐15号返!跟住再飞去英国玩.!
555555><带埋我去lar.!唔知今次家姐返.佢系眯抓我返南非呢?!
未知之数.!我知道我身边好多人都唔舍得我.!
okay.ill try my best !><

PS:我关咗我嘅留言阿.!希望各位体谅啦.!
有咩事可以响Q度留言比我嘅!>
张相系同didi影gar.好耐lu.!e家先醒起.!
佢超级锡我.粒死佢了.>!

上一篇:我願意阿.!