2005-05-20 20:23:07ayaki

頭暈&頭痛


番學,因為遲左出門,去到FANLING 亞英走左LU
行下行下,俾我見到興哥喎,哈哈*
上到去,亞草幫我找書,謝*
MATH*測驗,第一堂亞SIR同我地溫書先,自己係到溫
測完,我居然有D識做呀!!好開心!!
ENG*....................過去了
CL*係到玩,同FANNEY 玩心理測驗,準呀今次
LUNCH*側所大戰
梓花姐真係慘=00=哈
中文*訓醒左個頭暈暈地,仲肚痛,[忽]!!!!
係到等佢地開始做DRAMA,但一時吾見一個人
吾等啦,去左側所搞掂先
我地彩排DRAMA,...做完
寶恰佢地留係到做PROJECT
我同梓花走先,去搵亞SIR 拎[苦海孤初]
亞SIR 借左我啦,好開心呀>V<
一邊行個頭暈下暈下,琴日開始就係咁
可能係餓,所以去m記食野,還碟走人
番到屋企,[達]左落床之後就 到第2 日