2005-05-13 13:01:18ayaki

五月十二日

今日係屋企食左個杯面先番學
亞英請我食羅白榚>V<嘻嘻,
上到去做功課,因為有人俾人偷書,所以miss 我我地找晒d書出黎
琴日一早就應該咁做啦,今日先做點溫到呀=00=
今日係影子特工,但曾同學冇番,搵左亞駿同學俾人跟,真好彩
eng*好悶,但今日周公未call 我去佢到傾計
math*抄律記=00=,抄抄下同公搵我,所以訓著左=00=
起身我地4 個係到做[大隻老],哈哈
ART*係到整D鐵,整整下吾小心,整好隻手1,好痛呀,番左血
少少苦楚等於激勵!!!
得番一半未整完咋,哈哈,拎左D鐵番屋企做
LUNCH*個炒飯,我地係咁係到搶,實在太好味啦!!!!>w<
又係到玩棋,死人7 頭新,扮晒野,win 左你就知,哼
D&t*個影子又去左偷懶=00=
我同寶怡分工,翜去左睇住D人介野,我就係到整番個線路版
堂堂都斷=00=,,[忽]
死傻深,成日係到嚇人,,得閒到死=00=
放學同寶怡去左CANNTEEN 等佢地,咁我地就買野食啦
CHICKEN WINGS 好好味呀,,仲係熱嫁,,哈哈
去梓華到整,整到7點半先走,送左小寶去火車站
我同梁亞茵毫去左美心依野啦
叫左個青豆柳飯=狗飯
我頂!!!!!!!!!!!!!
美心!!!你欺騙我!
唉.....
番到屋企,即刻入左ROMM .涼到冇沖就訓著了





PS*PHOTO IS [C朗拿度]*