2008-07-23 04:27:05

promise

This I Promise You<NSYNC>

When the visions around you
當妳身旁的景物 
Bring tears to your eyes
都讓妳想哭時
And all that surround you
當所有圍繞妳身邊的一切
Are secrets and lies
都是密祕和謊言時

I’ll be your strength
我將是妳的支柱
I’ll give you hope
我將給妳希望
Keeping your faith when it’s gone
堅守妳的信念當它遠離時
The one you should call
而妳所要找的人
Was standing here all along
其實一直都守候在這裡

And I will take you in my arms
我會輕擁妳入懷
And hold you right where you belong
在妳無助時緊抱著妳
’Til the day my life is through
一直到我的生命結束
This I promise you
我答應妳
This I promise you
我答應妳

I’ve loved you forever
我會一直愛著妳
In lifetimes before
即使在前世
And I promise you never
我答應妳
Will you hurt anymore
我不再讓妳傷心
I give you my word
我會給妳我的承諾
I give you my heart
我會給妳我的真心
This is a battle we’ve won
這是我們一起勝利的戰爭
And with this vow
而這個誓言
Forever has now begun
將從現在開始至到永遠

Just close your eyes
妳只需緊閉妳的雙眼
Each lovin’ day
在每一個相愛的日子裡
And know this feeling won’t go away
妳會了解這感覺將不會消失
’Til the day my life is through
一直到我的生命結束為止
This I promise you
我答應妳
This I promise you
我答應妳

Over and over I fall
我一次又一次的跌倒
When I hear you call
當我聽到妳呼喚我
Without you in my life,baby
寶貝沒有妳在我的生命中
I just wouldn’t be living at all
我根本無法繼續我的生活

And I will take you in my arms
我會輕擁妳入懷
And hold you right where you belong
在妳無助時緊抱著妳
’Til the day my life is through
一直到我的生命結束
This I promise you,baby
寶貝我答應妳

Just close your eyes
妳只需緊閉妳的雙眼
Each lovin’ day
在每一個相愛的日子裡
And know this feeling won’t go away
妳會了解這感覺將不會消失
Every word I say is true
我所說的每一句話都是真的
This I promise you
我答應妳
Every word I say is true
我所說的每一句話都是真的
This I promise you
我答應妳
I promise you
我答應妳









兩天後

我將有三天

看不到妳









難過的是

妳要跟他出去

雖然還有別人



心裡難免

不是滋味









吃醋

整個吃很大

有點太酸了

感嘆

我們都不能

這樣一起出去









雖然

天天上班

幾乎都能見面



還是要保持距離

我想要

可以牽著妳的手

光明正大的

讓大家知道我愛妳









什麼時候

才能聽見妳說

妳喜歡我呢

什麼時候

妳才會願意

讓我牽妳的手

走向未來









babe

雖然我笑柳丁說話笨

但我也是一樣

而我也不想去找尋

華麗的文詞來表明我的心









我只說

我心裡的想說的

也許很白話

但它是真實真心的

每一字一句都是真的









答應我

好嗎






上一篇:迷戀

下一篇:沮喪