2006-10-23 21:07:04{♫}r炘 ψ Ψ

昨日重現!!!



   Yesterday once more
Carpenters

When I was young
I’d listen to the radio
Waiting for my favorite songs
When they played I’d sing along
It made me smile

Those were such happy times
And not so long ago
How I wondered where they’d gone
But they’re back again
Just like a long lost friend
All the songs I loved so well

Every Sha-la-la-la
Every Wo-o-wo-o
Still shines
Every shing-a-ling-a-ling
That they’re starting to sing’s
So fine
When they get to the part where he’s breaking her heart
It can really make me cry
Just like before
It’s yesterday once more

Looking back on how it was in years gone by
And the good times that I had
Makes today seem rather sad
So much has changed
It was songs of love that I would sing to then
And I’d memorize each word
Those old melodies
Still sound so good to me
As they melt the years away

All my best memories
Come back clearly to me
Some can even make me cry
Just like before
It’s yesterday once more


昨日重現
木匠兄妹合唱團

當我年輕時
我常聽收音機
等待我最喜愛的歌曲
播出時就跟著哼唱
那使我非常快樂

那真是一段快樂時光
就在不久以前
我很想知道它們到哪裡去了
但它們回來了
像個失去聯絡很久的朋友
每首歌都是我所鍾愛的

每一句Sha-la-la-la
每一句Wo-o-wo-o
依然閃亮
每一句shing-a-ling-a-ling
它們就是這麼開始唱的
真是美極了……
當唱到他傷了她的心那一段
真的會讓我掉淚
就像從前一樣
彷彿昨日重現

回顧歲月的流逝
以及我曾擁有的美好時光
相較之下,如今真是可悲
只因物事已非
那是我當時唱的情歌
我還記得每一句歌詞
那些古老的旋律
聽起來依然甜美
似乎把歲月都融化了

所有最美好的回憶
都清晰的回到我面前
有些甚至會使我哭泣
就像從前
彷彿昨日重現

上一篇:釣蝦~~~~

下一篇:唉ˊˋ

╭★↖阿↗↙翔↘☆╮ 2006-10-29 18:12:44

<寫>的好好聽~@@川 啪~啪~啪~~!
好強~~好強~~!
不過說真的 這首跟真的
<宇宙世界銀河係九大行星地球超級無敵好聽>
↑好像有點長了@@" 呵呵  下次在來流言吧

版主回應
科科....

痾....真ㄉ有點長!!!
2006-11-03 10:57:50
L 2006-10-29 16:13:40

還真有耐心呀!
居然把整首弄上ㄑㄌ
小弟甘拜下風 佩服佩服

版主回應
耐心!?

我直接把他複製上來就好啦...

呵呵~~~
2006-11-03 10:57:15
[♥] 蹦嘎,,阿惠 2006-10-26 23:45:30

我超級無敵霹靂愛死这首歌菈﹥﹤"
好听到爆炸⊙⊙!
好想每天中午睡覺和上英文課前都听,哈哈哈!
建議老师以後每壹次英文葯上課前,先放幾首英文歌听听,紓解壓力=ˇ=哈哈

版主回應
好聽也不用這ㄇ誇張拔= =

不過真ㄉ很好聽...嘻嘻
2006-10-28 20:30:48