2009-02-10 20:45:25豬仔包

08-02-09 牛牛22

今日係jojo ge生日
我地約左中午出黎
之後我地就去左買野啦
寶寶買鏡頭
我就買腳架
我返左寶城買
好平ar!!
之後fish就joy埋我地
見未夠鐘食飯
so就同左佢地上左我home
順手叫jojo教我執相
8點到我地就出發啦
去左比薩食pizza
一樣好正
好有feel
今次終於都食到飽啦
對吧jojo
食完就一行10人到就去左對面港務局影左少少相
之後就有幾個走左
整返戈d就上左san home玩啦
襯jojo同我影緊外面ge時候
"happy birthday to you"唱起
生日點可以冇生日蛋糕ga呢
le個係sansan親手整ga
如果係文華東方度做
好好食ar~!!
食完我地就玩game啦
我地玩"七級豬"
結果就係ar e都左豬
係一個好正常ge結果
仲影左一d好x ge相
12點啦
so就散lu
我返到home之後
因為已經係正月十五啦
so我同我sis拆利是...
果然收金融海嘯gr影響下
d野縮哂水...