2008-01-17 02:30:15豬仔包

15-01-08 你係邊ar...??

今日係第二日
關左啦
冇尋日咁攰
我仲係度係咁吹口
今次叫埋小文
je係一共有5個人
我地得登做慢少少
中午去左營地街市食
見到小寶同耶穌
好趕咁食完就返工

今日放工好唔開心
我唔見左我個"蛋撻"
搵極都搵唔到
好傷心
真係好唔開心...

放工陪sansan出拱北染hair~
之後小南同小夫都有黎
攪完佢個頭我地走左去食bo仔飯
我個飯好叉肥lo(立味飯bo仔飯)
之後就返home啦
有我 小南同小夫
我地buy左黃子華ge"拾下拾下"黎睇
我地睇左一半
我覺得都ok ar
but小夫好似唔係咁有興趣咁

今晚成晚我都好似平時咁有講有笑
but
我成晚都諗住個"蛋撻"...
搵唔返ga啦
好傷心ar...
少少野都留唔住...> <