2010-05-21 04:22:21桌賢老公&珮珮老婆

就飛la~~~~~~~~

 

 

老公~~好掛住你啊>3<~

你掛住篤波..唔聽電話..信唔信我同pp嬲你吖嗱!!

Hehe~不過我邊捨得嬲我個寶貝老公丫~~

好掛住好掛住好掛住好掛住好掛住你就真~~啜卜!!

 

今日汁野汁左全日lei...原因係一路汁又一路打機喎...

坐左係到又停唔到= =””跟住又掛住老公啊, 又玩下大細b, 又玩下pp..

係屋企好似仲忙咁..

而家汁到7788 ga la~不過仲有d野聽日先落街買~~

 

我聽日飛la…我一定會好掛住你同pp><~

我會打比你ga!!你唔好見到唔知咩咩no.就唔聽啊..可能係我泥ga!!

我會影好多好多相比你睇ga~仲會見到有咩得意特別就買返泥比你~

不過唔准厭cheap ga...你知老婆我資金有限la^^”

仲有啊~~老婆會好醒目ga~點會要老公擔心lei 口四口

所以你要掛住我~不過就唔洗擔心我ga~啜卜

仲有記住聽電話啊>

老婆好快返泥陪你ga la~你同pp要乖乖啊!!

仲有啊老公我好想快d同你玩返夢之啊~~

返泥玩啊~~我真係好鍾意同老公打機lei!!啜卜