>回憶<<"> 12/5/10 停唔到手@~@"@魔鬼 @ L~o.. v))E! ! >>回憶<< - PChome Online 個人新聞台
2010-05-12 01:38:28桌賢老公&珮珮老婆

12/5/10 停唔到手@~@"


哈哈~終於比妳幫我搵到一隻我鍾意玩的fb game喇~
不過帶黎的後果就係停唔到手-0-"
連發夢都夢到自己玩緊...點算??

其實真係好開心可以同老婆一齊打機嫁~
就算係on line game又好fb game都好~
我都係好enjoy同妳一齊研究新野!!唔知妳會唔會有呢種感覺呢??

老婆加油呀!!!仲有幾日妳就可以好好咁休息下嫁喇~
比心機~老公支持妳呀!!!最緊要盡左力就得嫁喇~~~
好好咁享受埋呢個學期開開心心去旅行口四口"

不過妳一定要應承我要好好咁睇住自己~唔可以要我擔心呀...
妳唔係度既幾日我會乖乖地睇住pp等妳返黎!!
(pp:其實係我幫妳睇住佢至真...=0=")
妳買唔買手信都無所謂嫁~最緊要去完旅行要陪返我地呀>3<

好掛住妳呀...快d考完試快d去完旅行快d過黎攬攬!!