2005-06-24 19:37:24atarashi

我唔會放棄玩具!

慾望無窮無盡, 但總有變弱的一日, 但又可能係變本加厲.
曾經是個玩具狂, 見鍾意就買, 不會去考慮其他.
到近來睇番, 擺到間房四處都係, 好多都仲未擺過出黎, 先知道原來自己真係買左好多.
無擺過出黎果d就應該無可能重見天日, 但又唔想丟, 真係唔知點好.
但我就無諗過放棄玩玩具, 因為玩具的確帶來不少歡樂, 亦令我想起一d童年歲月.
家人話我自己都分唔清邊件打邊件, 或買左都唔記得有某件存在, 成日嘈我, 但我大膽講無呢d情況. 我記呢d重醒過考al.
而家買玩具有左節制, 買少左好多, 最緊要係精, 寧缺勿濫係原則,但價錢就好少理. 如此一來可能可以慳d係第二度用, 二來家人又嘈少d我, 很好.