2006-05-13 09:55:48Asurada

5月7日至12日 日記

5月7日 晴
一早起身發怪夢.......在旺角俾某同事追逐(目的已經完全忘記)
追O佐成晚........起身好攰.........
本來以為今日會攰到行唔到........點知除O佐昨日炒車個傷口發炎之外.........
乜事都無........

始終因為個二百蚊條氣唔順.........

工作順利~~~

飲酒........酒量我本身唔算好........
平均飲兩技大啤酒我就會有醉意........
有次前公司食飯.........俾老闆隊o佐成打(以技計)啤酒「湯」到七彩........
但就算咁都仲可以保持到自己意識..........自己行得返屋企
畢竟還是在小學時家中已經唔介意我飲啤酒........
第一次飲醉好似係飲o佐半技日本清酒..........
本身真係唔知點解唔喜歡飲酒.........(味道問題.....苦..)
有得選擇真係寧願飲汽水(笑)

5月8日 晴
打電話俾TK問書~~順手問埋個二百蚊........
佢又唔係呃我......只能怪自己唔小心....唉~~
放棄.........

今日天氣好熱~~但等飛機到個架車的冷氣又超涷........
結果冷親........有點感冒.........
食完藥睇下明日點.........

手上奇諾之旅差不多睇哂..........(直到9未完)

係報紙專欄睇李偉儀小姐罵一些「狗公」型的男人~~
雖然我係男人~~但睇得都好過癮~~
畢竟那正是我最常見到亦最討厭的人.........這類人實在太多.......
多到有時我會覺得自己反而是不正常的一群(笑~)

5月9日 晴
今日工作順利~~

本日趣事~
水木一郎演唱會取消~~
結果完全超越方墨預期........J氏已經成為神了~~

5月10日 晴
工作順利~~

準備緊ZII電影團事宜~~

個日炒車隻腳仲未好返.......星期五要好好休息一下~

感冒繼續........

星期五除O佐休息要影下相沖起一下漫大版........
仲要趕埋方墨篇稿.........同埋練習SOS團之舞

19號出NANOKA~~~好開心同時亦真係無哂錢~~
節約用水中~~~(唔見個區區兩百蚊失哂預算都係意料之外........)

J氏事件已經成為國際ACG界的笑話........
在方墨的好處之一就係收到唔少內幕消息~~

玩超合金玩具要講件野幾重~~幾成膠幾成鐵
玩pvc或旦就七分萌三分腐或者八分萌兩分燃~
再唔係六分萌四分殺必死咁計~

5月11日 晴
J氏症候群唔知會到幾耐~

電影團搞到頭痛........

工作非常不順利.....(苦笑)

5月12日 晴
放假無出過街~~
全日係屋企打機睇新番~~