2006-04-03 17:55:48Asurada

3月18日 至4月2日 日記

3月18日 晴
今日定為白吃白渴之日~~

先在此多謝閃光兄的下午茶同傑特兄的晚餐~
亦在此恭喜閃光兄加人工~~同傑特兄日語一級程度試合格

今日發生好多事~~
先係睇fate~~虎大姐因為人粉關係而離場........好火呀~~
再來是終於講士郎係屋仔投影個堆垃圾~~~

跟住出門口行過之前買武六的店舖~~
入去睇下仲有無返武六盒旦抽~~
點知又無返,但係死角位發現仲有一盒可能係上次抽漏o佐的~
又去抽埋佢........點知.....一野中特別版.........開心死~~~~~

接下來閃光食飯meeting~~吹水吹得好開心~~

接下來行皆旺見到武六的奧丁神槍幾合心水價即入
遺憾係七支刀最少都要$80真係唔想入~

在GAF拿回一早訂了的斬魔大聖PVC~
雖然因為最近無錢好想放~~但手工真係極小有的超高質素.........
兩難中~~

行過藍貓又見本來打算拉下價米去日本訂的魔法少女木牌........
價錢又唔算太貴.......即入~~

咁就使哂O的錢啦~~

另外在GAF見到RL的神威........談了一會
原來佢幾次在旺角見到我........但話我像風一樣好快就唔見o佐.......
其實我一年來因為這個原故,錯過了多了朋友再遇的機會呢?

最後同ALEX交收完刀同在皆旺幫加山手入艦長旦就離開旺角~
又一遺憾係真係無乜時間同他們兩個吹水.........今日真係太忙~~

上到基地,今日傑特請食飯竟然咁少人到........奇.......
吹O佐成個幾鍾頭水之後去食飯.........阿鬼開會講到漫經的問題........
雖然一直都明白........自己有時的責任感真是一個缺點,
但總是覺得自己應該有點承擔..........加上下個月大假的確無錢有時間~
接下了一點工作,其實因為這好幾個月發生太多事........
結果有點事情自己還是放不下.......
我這個人一直明白自己是沒有什麼才能,或者說是沒有自信吧.......
反正我已經創造了一次奇蹟.........就努力多一次吧!!!!!!!!

3月19日 晴
返工還有點失魂.........

全日工作順利.........

做緊教皇大人篇稿的編輯工作.........
原來真係........好難搞........

另外漫畫大賞的短評比想像中仲多野打.........(汗)

3月20日 晴
工作順利~~
拍擋無問題~~

只是我的確討厭蠢人........
愚蠢的同伴.......往往比強大的敵人可怕..........
某人已經令我越來越討厭~

又開始頭痛........點算??

3月21日 晴
今日出更表.........
竟然除大假外幾個星期都係得一日放~~(大脫力)

今日工作順利~~

某煩人又返夜........MP3機要再出動了

今日本來無乜大事~~

但臨收工前收到Alex電話~~
話想回歸方墨.......的確就某程度來講,這是有點任性,
但另一方面我則覺得這真是有很大很大的勇氣.........
本來正在忙於工作的我,都嚇得立即掉下手上的工作來講這個電話.......
暫時事情處理上都幾順利(笑)
也許我本身可能一直期待這事發生而自己亦沒有發覺........
真希望可以有一個圓滿的結局.........

回想我同RL事情........那班人的做法就簡直兩個世界了~

3月22日 晴
なのは抱抌呀~~~~~~~なのは海報呀~~~~~
錢呀~~~~~~~~

Alex件事搞得七七八八........應該無問題吧~~
閃光o的買賣仲差少少完成........正奇怪k66成套漫畫$200點會無人買?

電車男文字版完讀...........單憑這個文字版的內容.........
用我多年的留言版生存經驗覺得.........這個故事真是作出來的........
好可惜..........明明看漫畫和電影是很感動的.........
誰知原作版本言語間給我感覺如此虛假........真的有點失望........

本來想打一點家庭事........但又無乜心機打~

3月23日 晴
結果係今個星期都忙到死..........

今日無乜特別野發生~~以上~

3月24日 雨
無乜特別事~~

個人好忙........星期六又好忙........

好遺憾閃光賣野個度賣唔到(我)個心水價.........

一口氣睇新番睇到早上十時先訓..........

3月25日 雨
十點訓覺
十二點起身~~個人仲好精神打稿..........

出到旺角閃光請我食下午茶~~在此謝過,
行完旺角幾多收穫~
唯一係fate本書無錢買實在可惜~

陪閃光交收完之後,上基地吹水~
在此慶alex回歸........半年來的其中一個心結解決了........

搭車其間因為太過疲勞差點暈倒..........
好彩最後都無事返到屋企.......
不過個人真係太支力~

3月26日 晴
最後都係死去返工無去錄音.........

算啦~~
其實都真係唔係真係咁上去~

由於前一日無訓.........
終於一野訓返十個鍾........
不過成晚發夢.........完全無覺好訓個隻.......
夢到返返以前公司做野.......
搞到一早起身神智不清幾乎打返公司請假.........
(幾乎成晚都返工.........有返工恐懼)
好彩兩分鐘左右就回復返現實.........

今日工作一般順利........
漫畫王J又真係幾好睇喎........
我發現基地真係唔係一個睇書好地方.......

3月27日 雨
死啦.......又開始頭痛.........
加上訓唔到.....真係死得...........

補祝閃光生日快樂啦~

電擊文庫套旦好正..........一定一套買~

所謂otaku有三種
分別是自認otaku的otaku
一般人公認otaku的otaku
同otaku的公認otaku的otaku
我就三者以外~~所以我只係普通的動漫愛好者

3月28日 晴
工作上無乜特別.......

只是家母又話來我公司見工,
真係明玩我........真係分分鐘我會短命過她..........

好累.......個頭又痛........真係活地獄.........

3月29日 晴
今日工作順利~

能夠用$200買到歐聯育成足球實在太高興~~
期待星期五.........

班友打psp打到悶........
又開始想玩返NDS.......死啦.........

份稿打O佐成五千幾字先同我講截稿日延遲........激死........

好想快o的放假.........

3月30日 晴
明日出糧~~真好呢~~
今日工作幾輕鬆.........

nds隻孖賽bb麻麻地~~好在只係借玩~

下星期終於可以成班去青葉食返餐~~真好~

星期六係敗家之日

3月31 日 晴
仲有一日放假~~
工作上無乜難度的一日.......

返工前要去旺角交收........
順手幫同事同自己買隻右腦爽解~

之後又到信和買到Nanoha設定集~~
真係萌死~~~

返到屋企打球會........真係LOAD好耐.........場場比賽都睇成十幾分鐘.........
真係脫力...............

4月1日 晴
祝各位愚人節快樂~~

今日又係好早訓(早上九點幾)
中午11點幾又醒來~
完全睡眠不足........

中午和閃光遊了旺角一個下午~~
入o佐少少野~~

晚上上基地開會吹水~
覺得在漫畫評論方面學習了很多,下星期有三篇稿要寫/編輯~
最後還是放棄了在漫畫大賞的評語方面再多著墨.....

好好休息~~明日返多一日工就放大假啦~

4月2日 晴
返埋今日放假~~
繼續打球會~~~

本來已經有OT的心理準備~
但最後又平安咁準時收工~~

家母找到兼職.......某程度上來講算是一件好事~