2006-03-18 03:55:47Asurada

3月7日至3月17日 日記

3月7日 晴
病到七彩........支持多三日........

家母好像找到兼職.........唉..........
又要靠人事又唔搞人事.......做死都無計.......
搞人事關係唔等於擦鞋.........連這一點都唔明白.........

神龍刺青果然是神畫的漫畫,我睇O佐一陣已經想死.........

閃光o的書睇哂~~接下來到Alex o的書~

頹玩三國志中

3月8日 晴
繼續病到七彩........今日開始咳到死死下........
仲有兩日支持埋佢........

加山叫我真係搵社工或者睇下醫生好.........
心理醫生問過好多人都無門路..........
社工我就真係無興趣搵(班友都幾廢.......他們講的野我都識我.......)

頹打三國志中.........

Gundam ACE今期無乜好睇咁~(因為無心情?)

閃光加人工請食飯~~在此謝過(笑)

話唔訂結果又訂o佐Saber........不過蘿莉我無出手都忍o佐手吧.......
(閃光曰:收皮啦~)(加山曰:你節省少少啦)

3月9日 晴
病好似好返少少.........奇

三國志DS好少有咁過手癮又爆一次~

電車男萌版第三期出了.......的確令我有一點點的感動........

一直只係頹睇送宵夜的鍵姬物語到o佐第十集劇情真係峰迴路轉.........
原來同男主角一直相愛的女主角只是因為男主角雖然喜歡自己的妹妹,
但因為和妹妹是不可能有結果的,於是在自已寫的Alice入面投影o佐自己的故事,
又因為Alice Game+主角的力量令到女主角愛麗斯得以出現在現實世界,
所以愛麗斯是沒有過去的記憶,到了今集男女主角都終於知道事實,
現實是女主角為了令男主角愛上她而參加Alice Game,實現自己的願望,
自己才不會消失,亦明白如果男主角知道真相後還是愛她的話,
這樣根本就不需要參與Alice Game的..........
結果主角因為知道真相的打擊而迷茫了.......
看到這一幕的時候我第一個反應是覺得男主角太無用,
明明是真心相愛,只是因為對方不是人就不行了嗎?
但想深一層,這個所謂愛也許亦只是自己願望投影的假象..............
想到這一點的時候.......我哭了.........

vivi的同人相當惡搞..........不過香港同台灣的人價值觀相距太大,
有不少台灣人才懂笑的笑話我實在有點不明所以~
還是謝過Alex吧~(亦多謝他的關心)

高高手z君曾經講過,所謂治療系的作品,其實就是糖同皮鞭
一邊令你痛苦一邊又荷返你..........
雖然道出了事實........但這樣的話喜歡治療系作品的我咪M男?
不可能吧~~~~~~~

3月10日 晴
今日工作上同一位友好的同事第一次拍擋~
雖然發生好多「意外」,但總算順利完成工作~

三國志DS打爆三個任務~之後個o的真係好難打
曹操個任務所得個件ITEM竟然係武力+30.........

明明 明日是假期但為何沒有感覺?
最近真是太頹了~~

加山好似幫我搵到心理醫生........但太貴就真係俾唔起.........

終於架設了個好大的Saber紙板~

我今日先知........原來舞「Z」HIME個個「Z」係解作變型.........
因為今集竟然出現可以變成MA形態的新型HINE出場~(爆)

Fate今集士郎同saber對打幾好睇~~

3月11日 晴
一早起身睇FATE~
家母返大陸散心~

中午出去拿智能身分證~

之後同閃光去食飯~
食完飯行皆旺發生Nu Gumdam五秒鍾手入事件
無啦啦出二百幾蚊書

最後無錢買武六~~~嗚

Nanoha A’S本畫集好正~~不過成四百蚊真係唔捨得買

今日同阿龍小嘉閃光四打MK 32全走~
太耐無玩 技術完全退步,否則應該可以拿個全勝.........

晚上GAF的才子二世真係小白高手~~~
佢話自己中一我仲以為佢小一

3月12日 雨
終於可以請假~~

頭痛緊套武六的錢~~~

訓o佐大半日先起身去開會

成晚都係討論漫畫大賞的事宜,老實講,只有在這情況下的NS先無咁討厭(怪)
不過在方墨中真正睇書的人真係無乜,
加上今日楊大姐,夏目同高高手缺席........
好多作品都來不及辨護....可惜可惜

晚上已經累得要死~~一上床就訓了

3月13日 雨
今日好似好涷~

我都係在家休息
都係訓覺--->起身--->食野+食藥-->玩陣電腦-->訓覺(重複幾次咁)

3月14日 晴
休o佐三日返工~
體力回復到七七八八~
但藥力未過.....個人仲神神地.........

抽o佐五盒武六~
好好彩中o佐最想要的聖劍~

3月15日 晴
不知不覺又到月中~~~

返返下工頭暈+頭痛........
食o佐兩粒必理痛都仲係暈暈地........
最後頂到收工又無乜事........

3月16日 晴
又無事~~

返工打三國又打爆一次~~
又發現到新的玩法了~~真開心~

恭喜傑叔考到一級日語基準試~
亦多謝定佢星期六個餐晚飯~~

咁我星期六就真係做白飲白食全日的人了(逃)


3月17日 晴
好無聊咁放假的一日~~

完全在家休息~

明天是白吃白渴之日(笑)