2004-08-02 23:38:13ast2001

入Lab拜神 入房叫人 (Interview見聞錄) - By 陳的

今日去左見工 (遲d大家姐都要見)
好早就去到間公司視察

呢間lab個門口真係有d誇
竟然有一大"壇"神檯關公像
兩邊見到有d符咒, 而且香火都幾鼎盛!
門口有塊寫住"鴻財"(公司名)既金漆招牌
最絕就係塊匾係"關雲祥"題的 -_-!

呢一間好似間廟既cosmetic lab
令我開始懷疑佢地究竟係做d咩......




我亦都有諗過
咁大壇......唔通.......真係有...... Chem神?! @@"

督信道學其實都好正常......
事實上 Chem神亦都非拜不可!

________________________________________________________________________

經過"廟"裡面既阿姐指導下
去左一個真係office既地方interview
其實都係同個姨姨講下野
聽佢吹下水咁的典型1st interview格局

如我所料除左要做qa野, 即係要度下pH驗下菌
仲有可能要幫d原材料test下HM之外
亦都要用pc入data等等......
簡單講係一腳踢......亦都得知姨姨對我地期望都幾大下!

個姨姨都無咩野留難我
不過唔講唔豬原來cosmetic野可以分body care同make up
(ps:呢間野係幫人ODM/OEM護膚品的)

正如剛剛所講, 典型1st interview格局
亦即係要等2nd interview..........