2007-02-14 10:45:46ceci

老公,情人節快樂!!!

老公,今日係情人節,亦都係我地既第二個情人節!係呢度同你講聲HAPPY VALENTINE’S DAY!!!! 你知道ma..我真係好愛你! 因為老公真係對我好好好好好,好度我都唔知點講,不過呢d野我完全睇到,老公對老婆個心,我亦感受得到,仲好深好深tim...希望老公知道我依家做緊什麼.我知道你好唔開心,好心痛..不過我做既都係為我兩將來既好..你明白嗎? 先苦後甜.老公應該知道呢個道理..正因為咁樣,我更加想清楚..請你忍耐多一點,給我多些時間,好嗎??答案就會知..我唔想我地既將來平平淡淡...我唔想同你普普通通咁過..我想好愛好愛好愛老公,更加要經過呢段日子才更深入給我知道..我愛誰更多更多...老公,唔好放棄,好嗎??? 係我心目中,你係一個好明白事理,好希自信心既人,好有愛心,專一,懂得去愛我既人..有你,我真的覺得好幸福,好開心,被寵愛一樣,我更加須要你係我身邊,老公,我須要你,是真的,因為你完完全全比到安全感我..好似咁,如果去一個陌生既地方,沒有你,我變得好冇助,好害怕..不過你係係,什麼我都不怕..因為我個人已經比老公照顧住,包住左咁,好feel safe and comfortable呀..哈哈..所以我真係好想好想同你去遠d既地方..好想呀..發夢都發過同你一齊去HOKKAIDO...好靚好靚既地方,老公同我影左好多好多靚相,好開心呀,同你一齊..諗起都笑,嘻嘻嘻!!!!其實我好怕去廣州,因為我次次去親都唔舒服,不過老公係我身邊,我真係唔怕,我永遠都會記得老公抱著我去搵醫生哥一刻,好感動呀..老公,我好愛你..有時同你argue都係因為在意才這樣,有什麼仇呢?? 我一點都沒有.雖然你成日話未搵得多$,不過呢d只不過係時間既問題..對我來說,我要既不是一個有$人,而係一個懂得愛我一個既人,而我又好愛佢..就是這樣,愛得簡簡單單,就可以了!老公為我做既一切,我記哂係個心度,唔會洗去..唔會忘記..我也希望你是我一生中的最愛!!!!!陪我相伴到老既人是妳!I LOVE YOU WITH ALL MY HEART!!
p.s. 老公,希望你鐘意我送比你既情人節禮物,我覺得好親你,哈哈..
d 朱古力我用左好多時間同心機整架..雖然未必整得咁靚咁好食,不過老公一定要食哂佢..呵呵..難食都要食哂呀,知唔知?? (我肚痛緊都掛住整比你食,搞到成個廚房一個虛咁~~~)

至於老公既禮物,我好期待呀..不過只要係你為我而做,什麼我都love..原因好簡單,因為係妳送給我的~~!!!!!

老公, ’’ I L O V E Y O U !!!!!! ’’

(我好鐘意呢張相,老公都係,好SWEET AR!!!! )
我要之後老公都同我影好多好多靚靚既相..PHOTOGRAPHER要是妳!!!
只想簡單地愛一個人 2007-03-10 21:06:58

睇返呢d野......
原來都係假的.....
點解唔愛又要感寫,騙我,乙水我...
我已心淡了...
時間.........
借口而已,妳不珍惜,我也不強求...
我只想好好地去愛妳,但妳總是越走越遠....
我想捉緊,但不能....
愛為什麼不能簡單???

ceci 2007-02-21 12:00:29

我對老公既愛也深了很多很多~~~

好愛妳既老公 2007-02-18 01:47:29

到妳去睇下我對妳既愛啦..
我愛妳已變得瘋了,想講的已講過,做也做過,
希望老婆可以接收倒哂啦!!