2005-09-13 00:21:05arpo

新傾城之戀2005


我忘了問你,你愛我麼?
你為什麼這樣說?
詩經上有一首詩:死生契闊,與子相悅,執子之手,與子皆老。
人是多麼渺小,可是我們偏要說:我永遠和你在一起,好像我們自己做得了主似的...
真係好好睇, 到而家每一幕都仍然好記得! 由於舞台劇係唔會出碟架, 所以你只好用你既記憶去記住! 我會架啦!

第一次睇咁大型既舞台劇, 入去睇既原因係因為蘇玉華加梁家輝呢個組合好吸引, 而且咁啱個個都有興趣睇; 其實之前對蘇玉華做既舞台劇都想睇, 但奈何就得個想字囉, 無行動! 睇完佢今次既演出, 真係喜歡左佢, 仲睇左有關好多佢既新聞, 佢真係一個好犀利既人, 而且仲與世無爭, 只做好自己!
我記得都見過佢一次, 只不過係causal wear, 都好高貴, 所以印象好深刻; 佢真係一個好有內在美既女人, 我鍾意!
好啦, 係時候睇"刑事"啦, 都有蘇小姐架, 哈哈!