2005-07-10 22:57:19arpo

兒時玩伴

琴晚去睇BEBE的演出, 佢\既角色係做一個擔泥佬, 估唔到平時斯文既佢\可以做得咁入型入格, 哈, 果然係大個仔啦! 其實我覺自己好幸運, 有一個咁錫自己既細路, 自己同呢個堂細路感情最好, 我諗係因為佢\由細就係我屋企住左三年, 同埋佢\從來都唔會蝦我, 所以自己亦都好錫佢\!
表演後, 去\"譚魚頭\"打邊爐, 見番幾個兒時既玩伴, 全部都係BEBE既表姐妹, 其中同得兒係見得最多, 仲記得以前成日去佢\間豪宅玩, 係, 真係大到你唔信, 暫時仲係我我去過最大既屋企, 三層加一間小屋再加一個可以踏單車既後花園. 隔左咁耐無見, 高左好多, 同時亦都陌生左, 係我眼中佢\都係一個好需要人保護既小妹妹, 見番佢後回憶番好多細個時既野, 以我無記錯, 我地好似一齊沖過涼, 仲加埋BEBE TIM, 哈! 至於樂婷, 我記得佢\係好鍾意拖住我架, 由以前細細粒, 到而家又係高過我, 真係有種歲月催人既感覺.
見到佢\地成個家族, 感情好好, 雖然係有錢人家, 但無半點高傲, 亦無半點紛爭; 相比起自己既家族, 人地真係和諧好多. 好似琴晚走時見到有個乞丐, 個個都即刻比錢佢\, 0個刻即係諗\"好人真係有好報\"架!