2004-10-07 17:48:49∥ling。.〝...

7,,,10月

今日返學,,無嘜特別野
第1.2堂係生物...個個miss呢好似無衫著咁喎..著黎著去都係個件外套
跟住ENG成兩堂都作文幾正..
好煩牙..個個死人"陸龍輝"牙,,,成日搞我塊面...都唔知有咩好玩~有次同佢唔知玩咩..玩到隻手指受了傷
跟住呢...個個死人"黃俊僖"呢,,又搞我個頭....陰公..日日比佢地玩..人都會傻牙
LUNCH又係學校食喇..今次我同LO西個d食..而liu個D就出去買飯返黎食..
lunch個時成班人係度玩飛機....係度接d飛機黎玩..將d飛機專登飛去個冷氣機度//吸住佢...跟住成個冷氣機比d飛機封住~哈哈~~超低b..好彩我無玩姐
本來同liu玩"包剪x"lost左個個要比人打手~~同佢玩到隻手都紅鬼哂...跟住陸龍輝又玩..佢搓書左又唔比人打喎..好九牙佢..
跟住中史堂//同李嘉稀係度玩...笑死我..
放學,,,去睇啦啦隊練習..好大聲牙今次我地社d人~~陸龍輝又同liu玩喎
玩到佢差d仆街,,笑死我,,又迫牙liu入男廁所..哈哈
今日就係咁多..聽日再打吧