2004-07-09 23:59:35∥ling。.〝...

7月9哎..."

今天是無聊的一天..不用上學..
 今日我差不多11點就起身了..今日無得出街牙~~~點解?~因為有人上黎整寬頻牙..真麻煩~個個死人寬頻廢到死~死日幫我cut左個line牙~跟住又自動連線喎‘~係咪多餘牙?
 好彩有亞細榮上黎陪我姐~~如果唔係得我一個人..驚驚的~~整完之後都係咁...姐話無整過咁喇~~陰公
  晚上我家姐返黎食飯~~今日好好”食送”牙~ 好味..哈
   再夜d喇~~我媽媽就打比有線~問佢點解成日斷線...我媽媽真煩..
佢一晚就打左3次比有線~~講黎講去都係個d喎~~真係比佢氣死了..
    今日真係好無聊牙‘~成日係家中~記知牙有街出叫埋我牙~如果唔係打爆你牙~~(奸笑中..)