2006-07-23 22:01:36阿進

如果有人問我,lee一刻我最想去邊度玩
我只會答:同朋友去石澳,玩浪,兩個人咁高0既浪

別無他選
------------------------------------------
今朝11點幾先起身
返烏溪沙做野
下晝同阿媽去飲茶~食左好少野...都冇胃口
再係咁落去~只會更加瘦

午睡了差不多2小時
好似俾人傳染左咁~哈哈

趁現在時間尚早~踩車出去喇~下星期會落雨~冇乜機會喇

今晚~真係要出去喇~
------------------------------------------
如果你是現實
我只會是虛幻
------------------------------------------
我要玩世上最刺激的

上一篇:真係唔知

下一篇:幻想