2004-06-14 01:40:33阿進

幸福

阿雪問:「點解你d日記成日都咁悲架?」
我諗左一陣:「......!」
都好似冇答到佢
有人話,畫畫or寫文章都可以反映個人0既人生觀
其實我都幾同意
不過,對於我黎講,有d唔同law
要開心都唔難姐,想要就有架啦
以為我0既日記都會為阿雪而改
----------------------------------------------------------------
今日8 點幾就起左身喇
冇野做,報紙都冇睇就去左打機
打打下阿淇搵我游水
當然去啦,有可愛0既阿輝&恩恩
幾乎接到電話後就飛去搭車啦
阿淇請我入場,我又可以同佢地玩
雖然都冇做過乜野,但係lee 種生活又幾寫意
教左阿輝游水,都ok啦,學得幾快,有我當年一半咁勁
雖然未算識游,但係佢自己練下就夠啦
今日風和日麗,真係勁想去沙灘架
雖然今年已經去過一次石澳
但係石澳係我0既家嘛
而且又有d主要成員今年未去,當然好似差減d野咁啦......
我要踢沙灘足球玩浪玩命打麻雀~~~free到爆
----------------------------------------------------------------
其實今日原本唔係去永池游水架............唉.............
好啦~游完水去kfc食野,又係阿淇請...唔係咁好意思
食完野趕住出kowloon bay 打波
搭車時好開心
因為我舒服
雖然last night 3點先訓,下晝又去左泳池,搞到今日好tired
但係我坐車時合埋眼休息,又有黃昏0既陽光照住
真係好舒服,又有mp3聽wor,舒服到震呀~~~~~~~~~~~
震到我偷笑
去到球場
好多人呀好勁呀......
不過我地都好勁,只係輸過兩次,我都有得分
超勁,都係靠快攻拎分,一係靠封網
超超勁,封左勁多波
打完波,返恆安book 場
到左7月幾乎個個星期日都有得打波
book完場阿月打電話俾我
竟然約我入ymca玩wor
有得篤波游水打波
哈~~~不過又要做阿月0既玩物喇
搵次反玩佢先得
陪阿月&周仔租碟之後就去阿月屋企借左支guitar喇
yeah~~~好想彈我首飲歌好耐喇
曾經為左一個女仔....竟然苦練0個首歌
唔知當時佢有乜野feel呢
0係阿月屋企玩佢隻貓貓
阿月平時都玩得好透喇,一定要玩返佢隻貓
不過玩到唔記得返屋企食飯law
返到去,又求求其食左d野....
太口渴喇,過左耀安搵白豬飲野
點知佢又唔飲wor,白白痴痴咁,即係好似佢咁,幾乎行左耀安一個圈
白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬白豬
(被迫打兩行白豬)
----------------------------------------------------------------
其實我好幸福
想食就食訓就訓走就走玩就玩做就做踩就踩講就講打就打
有乜唔可以
why not?
自己一個人
有一個好處就係自己想開心就開心,絕對唔受人影響law
除左我愛0既人之外,仲有邊個可以影響到我呢
um.......或者嘉敏都得啦~~~~~哈哈~~~

i'm the son of the sun