2007-09-13 16:18:02aoi

進入緊急裝態﹐阿肥大人係美國返啦。。。

呢個台無啦啦話同咩PC合拼﹐我差0的成個日記都唔見埋﹐好彩我夠醒者。。
前日同我個舊男友TONY傾開﹐原來拒同拒女朋友分開左﹐講真好可惜呀﹐記得七年前﹐拒係因為我而認識到個女仔﹐拒兩個仲瞞住我一齊左添﹐最後我同拒緊係分左手﹐我個時仲細﹐諗唔開仲走左返香港添。。。其實記得前兩個禮拜﹐拒仲好開心甘同我講﹐拒兩個好好﹐拒女朋友讀返書﹐仲讀得唔錯添﹐係個一刻我好羨慕拒地一齊左七年﹐都打算問拒地幾時請我飲架。。。點知唔夠兩個禮拜﹐就變成甘啦﹐感情係唔系真係可以話變就變0架呢? ^_^
我呢兩日都開解過拒﹐拒仲話我我其實唔應該再關心拒﹐而系應該覺得心涼至真﹐講真我有無甘諗過呀﹐我覺得拒仲係我朋友﹐唔開心我係好應該關心拒﹐拒又問我乜我唔嬲拒咩。講真我係阿肥身上學識到﹐每個人追求既一定系好既﹐當自己找到的話﹐就會放棄身邊原有個個。。雖然聽起黎好似有0的貪心忘舊﹐但系我覺得又無錯0者。。所以如果有一日拒找到而同我分手﹐其實我係應該為拒高興架。。。
話甘快﹐阿肥就去左成個禮拜美國啦﹐我知拒都好累啦﹐但系拒聽日要同我地一班人食埋飯先走得。。哈哈。。我叫左0的朋友同拒慶祝﹐其實我知道拒最想找既應該係拒香港0的朋友﹐SIGH﹐無法啦。。。
我仲係到諗緊整唔整蛋糕好﹐整又驚唔好食呀。。。哈哈。。無畏要大家受苦呀。。算啦。。。我諗都係去買CHESS CAKE 多啦。。鬼叫拒鐘意食咩。。今年我買左條TIFFANY手鏈比拒﹐所以今日整係買左0的洗面套裝比拒。。等拒可以護膚啦。。哈哈。。。我都係時間訓啦﹐但係唔知點解今晚鬼打甘精神﹐唔知系唔系因為阿肥今日返﹐有0的緊張所以訓唔著呢。。千其唔好比拒知﹐唔系拒又話我正白痴架啦。。哈哈。。。