2007-04-30 14:45:15aoi

好內無寫日記啦

嘩。。。原來差不多成年無寫日記啦﹐其實都唔可以再叫日記﹐應該叫年記。
我呢年裡面生活都過得唔錯﹐或者系因為一直都有拒系我身邊啦。。同拒一齊既時間差不多有兩年啦﹐都算一齊去過旅行﹐係大陸同香港都一齊過﹐好開心-架。。。因為始終係我既心願呀。。其實都唔算十足十係但都有九成架啦。。哈哈﹐其實我最想系同自己心愛既人﹐一齊搭飛機去一個TRIP 啦。。。唔知係你走之前做唔做到呢??

今日你講過你八月就會走啦﹐我好想問一下甘我呢??我記得你講過我系唔應該因為你既決定去改變自己﹐所以我緊加唔知道自己應唔應該跟你走!坦白講﹐要我放低你﹐我又點會捨得呀??但系當我無得再選擇既時候﹐呢個會唔會又係一個最好既結局呢??我記得你又講過你唔會想掉低我﹐但系我係你屋企人心目中﹐始終對你都係有害無益。。。如果要KEEP LONG DISTANCE 既話﹐其實就根本係無乜可能發生既事。。。我越諗越無奈﹐前面既路好似睇唔清甘﹐但系我又唔可以好似十幾歲0的靚妹0甘﹐煮到埋黎就食。人越大要想或者要決定既事就越複習。

點都好﹐係你走之前﹐我都好想同你去一次旅行﹐就算結果系點﹐起碼大家都會一個好好既回憶。

其實我緊家想你知道﹐如果有一日﹐我真系放棄左﹐甘樣唔代表我唔再愛你﹐只系想唔再拖累你﹐令你可以回復自由﹐無顧慮既去做每一件事。我亦會係心中永永遠遠祝福你。

我愛你。。。妹妹