2005-11-14 08:01:43aoi

人總會有唔開心0既時候﹐但係時間能夠沖淡一齊

無奈﹐﹐﹐唔開心。。。係我而家既心情。。
我真係開始好害怕去愛一個人﹐因為我發覺愛係要有一個程度去包容﹐係我唔夠識諗﹐定益話係我太過自私呢﹖愛一個人﹐想盡辦法去見拒﹐唔通真係有錯麻?我無當過你係我0既司機﹐我明白到一個人應該要自立﹐或許我要求實再太高同過份。。。原本以為可以過到三個月﹐就好多困難都可以解決﹐但係原來係錯0架。。只能夠怪自己唔夠包容啦。。
分手兩個字﹐我唔敢講出口﹐因為我唔捨得﹐同我仲愛呢個人﹐但係如期兩個人唔開心同辛苦﹐我會做呢個最後既結局。。。但我亦都好希望我地會仲係好朋友﹐你唔憎恨我﹐我亦都唔憎恨你﹐我好怕我0既淚水會不自覺甘流出0黎﹐但係我講過人大0左﹐喊已經係無補於事﹐可以發肆一下就算﹐明天將會有更長0既路要走吧。。
呢個時候會比較辛苦﹐因為只能夠獨個兒﹐安慰自己﹐能依靠的都走了﹐就算能傾訴0既亦都已不在身邊。。。
我唔相信你會比我好過﹐因為你唔會係一個負心人﹐你有感情﹐感覺﹐但係你比我能夠蕭曬一點﹐比我容易放低。。。或許你會怪我自私﹐一點都唔理會你既感受﹐但係我講過你開心﹐我便會開心啦。。也不用計較太多吧。。。
希望你唔好介意﹐我呢邊既小小意見啦﹐你比任何同年齡0既人成熟﹐諗野同做野方面都一樣﹐但係或者我係你第一個女朋友﹐所以你會比較彿屢女仔0既感受啦。。。每個女孩都喜歡男朋友在身邊﹐當然有各有各忙的時間﹐但亦要去明白到大家的需要。。。