2005-09-19 12:22:51aoi

~心情~

呢排要好早起身﹐為0既係個二百蚊﹐搞到日日都要五點半就要起身啦﹐真係想死啦。。。

阿豬剛剛過左拒0既二十六歲0既生日﹐唔知你開唔開心呢﹖
雖然無咩特別0既慶祝﹐但係我係你0既身邊陪住你﹐
我諗已經係今年最好0既一份禮物啦﹐哈哈哈。。
其實我買0左個個蛋糕諗住送比你﹐但係最後都無比你許到願望﹐
真係好可惜。。。仲要你食擺左三日0既蛋糕添。。。
希望下年﹐可以再送返個蛋糕比你呀。。
唔知你鐘唔鐘意你自己揀個份生日禮物呢﹖

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
忽然間感覺到﹐大家0既身邊不其然有0左份好大0既壓力﹐
份壓力都係來於自己0既屋企人﹐真係好厭﹐好累啦﹐
好似好唔見得光0甘﹐同做賊無咩分別0甘呀。。
但係講真﹐唔開心緊係有小小﹐但係鬼叫自己鐘意咩﹐
雖然平時肥仔就惡死0的﹐成日大大聲鬧我﹐
又控制我買野﹐HEHE﹐拒都係為我好0者﹐
所以我話過除0左屋企人﹐肥肥係最錫我0既人啦。。
妹妹都會錫晒肥肥0架。。。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其實我好明白老人家0既擔心﹐
講真呀﹐有時我會係到諗﹐如果我肯放手﹐
大家真係唔會甘難受﹐
你同拒0地0既關係亦都唔會0甘差﹐
我亦都知道﹐你呀媽好擔心你同你爸爸0既關係﹐
唔係拒唔會開口同人傾拒0既家事啦。。
因為拒真係好怕失去你地其中一個﹐
女人就係0甘﹐比較自私﹐咩都想要﹐因為我都係﹗﹗﹗
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我唔相信短時間內拒地會對我有0的咩0既改觀﹐
但係崇其自然啦。。哈哈。。
拒呢世都唔鐘意我都無辦法﹐
鬼叫拒個仔鐘要我咩﹐﹐﹐WAKAKAK



其實我都唔知阿妹有咩好﹐
令到阿肥鐘意我﹐
我亦都唔知阿肥有咩好﹐
我整係知道阿肥好錫我。。YEAH。。。。