2009-08-19 18:12:12小冷

=”)

 

 

 

 

 

 

耶黑
本人我差點把這給荒廢了...
真不好意思拉拉拉

 

 

要開學了
我每次都好怕好怕
上高中會怎麼樣?
會不會...?

 

 


盯著中和高中的書包看
有那麼一秒
我真的很想放棄
會不會睡一覺一切都沒變?

 

 

 

沒有習慣的校園
沒有習慣的朋友
沒有習慣的制服
沒有習慣的校規
沒有習慣的教官

 

取而代之的卻是
不習慣的公車
不習慣的一切
不習慣的不安

說到這要感謝某個人..
謝謝你讓我學著必須一個人

 

 

----------------------------------------------

The   Way    Back   Into   Love        我忘了是誰唱的...

 

 

 

I've been living with a shadow overhead

我活在陰影之下

I've been sleeping with a cloud above my bed

烏雲伴我入睡

I've been lonely for so long

我孤單了好久

Traped in the past, I just can't seem to move on

困在過去,似乎就是無法往前走

 

I've been hiding all my hopes and dreams away

我把所有的希望和夢想藏起來

Just in case I ever need them again someday

只為了可能需要他們的那一天

I've been setting aside time

我留下了點時間

To clear a little space in the corners of my mind

在心裡整理出一個小小角落

 

All I want to do is find a way back into love

我只想重新找到愛的感覺

I can't make it through without a way back into love

若沒有愛的感覺我做不到

 

I've been watching but the stars refuse to shine

我抬頭仰望天空, 然而星星卻不願閃爍

I've been searching but I just don't see the signs

我一直搜尋, 但看不到任何跡象

I know that it's out there

我知道就在那裡

There is got to be something for my soul somewhere

未知的某處一定有個讓我魂牽夢縈的存在

 

I've been looking for someone to shed some light

我一直尋找著讓我生命精彩的人

Not just somebody just to get me throught the night

而非只是個陪我過夜的人

I could use some direction

我需要一些指示

And I am open to your suggestions

而我也需要你的建議

 

All I want to do is find a way back into love

我只要重新找到愛的感覺

I can't make it through without a way back into love

若沒有愛的感覺我辦不到

And if I open my heart again

若我再次敝開心房

I guess I am hoping you will be there for me in the end

我想我會希望, 最後在那裡等我的是你

 

There are monents when I don't know if it is real

有時候我不確定它是不是真的

Or if anybody feels the way I feel

或是有人和我一樣的想法

I need inspiration

我需要靈感

Not just another negotiation

而不是又一個妥協

 

All I want to do is find a way back into love

我只要重新找到愛的感覺

I can't make it through without a way back into love

若沒有愛的感覺我辦不到

And if I open my heart to you

若我為你打開心房

I am hoping you will show me what to do

希望你可以告訴我該怎麼做

And if you help me to start again

若你願意幫助我重新開始

You know that I will be there for you in the end

你知道我會陪你直到最後

 

上一篇:生病 =(