2005-04-28 01:39:38A nn の 私房密室

Can

智者說:只有傻子才會一頭栽進去
Wise men say only fools rush in
但我就是無法自拔的與你墜入愛河
But I can’t help falling in love with you
我該留下來嗎?這樣有罪嗎?
Shall I stay, would it be a sin
如果我無可救藥的愛上你
If I can’t help falling in love with you
就像河水理所當然會流向海洋
Like a river flows surely to the sea
親愛的,順其自然吧
Darling so it goes
有些事情就是這樣
Some things are meant to be
握住我的手,也握住我的一生
Take my hand, take my whole life too
因為我已無法自拔的愛上你
For I can’t help falling in love with you

上一篇:I will survive

下一篇:supreme