2005-08-14 23:22:27ann

一個月了~

好掛住以前o既生活, 雖然次次諗起自由自在o既大學生活, 我都會叫自己”算啦”, 但o個時o既生活總係令人嚮往, 依家o既返工生涯都”不過不失”, 但始終都係太有規律喇, 同一個時間起身, 同一個時間搭車, 同一個時間lunch, 同一個時間放工, 咩都同一個時間……=”悶”

可能係自己仲未適應啦, 成日都會有好悶好攰o既feeling, 希望d時間快d過啦, 我好想自己快d pick up晒d野佢, 唔駛咁辛苦。

唔知點解呢排好多fds都有感情問題or情緒好波動,我知道我係”愛莫能助”既, 唯有默默咁support你地啦!

眼見身邊o既fds遂一咁搵到工, 先發覺原來大家對某一d野o既value or 處事方法係好唔同既, 有時都會覺得好得意or好無奈, 不過anyway, 我會努力去改過我o既缺點, 有時可能做聆聽者會更好, 對嘛?