2005-07-02 00:17:42ann

123…123…又係LAST DAY…

聽日如無意外應該會係我o係one2free retail shop o既last day….係…係如無意外…因為我諗如果我未quit前,佢地叫我返…我都會返囉~

又係last day…都有d唔捨得…..因為係呢度真係令我識多左好多野…..(hehehee….呢d野唔係interview先講…而且係真既…..)…諗返初初返工真係好多搞笑野架…好深刻….好記得第一日返工….我就俾個客”嚇”我…佢好大聲咁”喝”我…成層都聽到….第一日返工就俾人話我唔識講野….返工跳下跳下俾人話…..個個都覺得我係小朋友…..哈哈…..仲有好多男同事圍係附近…..hehehhee….

係呢兩年…我真係覺得自己試過好多唔同o既job duties (原來好多事真係勇字當頭就做到架啦~), 同過好多人合作工作….除左sales野外…..我仲試過做cashier, 倉, back office o既野, 落位做CS, 出roadshow, 打call, & 同去唔同shop度返工…哈哈…依家仲有機會上office 幫手….雖然樣樣都唔係好pro…但總算做過丫….有好多得著….例如知道要點面對你o既上司,有d咩可以講…(當然…我只係初級)…點樣同同事相處, 做人處事要點….但我知道仲有好多野我都要學”醒d”….依家”撞版”都好d…有人原諒…但之後唔會有人就你….要”醒醒目目”

係間mega shop度做真係唔錯…識到唔同o既人…識到唔同公司o既promoters, summer o既temp job, event o既models….公司o既marketing & top mgt…..etc…見過唔同o既人….真係覺得呢個世界咩人都有…有d人, 有d事你係唔可以用常理去理解架….所以價值觀都有改變…對人o既尺度鬆左…對某d事無咁執著…但我承認…我仍然係一個”憤世嫉俗”o既青年….不過我知道我係要改下架….

o係one2free工作令我認識到咩叫”工作滿足感”, 原來真係需要架…我enjoy幫到同事o既感覺, enjoy佢地信任我….我唔介意辛苦…只要佢地知我有盡力就可以啦….但我亦曾因”失去工作滿足感”而感到失落….要學點樣去面對…

係year 2 o既暑假, 受到”佢地o既文化”沖擊….感到”很差”…覺得工作o既世界好醜陋….唔開心…但之後克服了….依家連係咩事都忘記左啦…..

題外話~ 我更學識去玩…以前唔會去飲酒…依家”適可而止”o既話…都無問題….哈哈…我覺我係好事黎架…女孩子係需要識少少既…我唔同意飲得太多..但同意飲酒作樂係一件美事….令人開懷輕鬆….但我始終唔會同佢地”落D”..hehehe..

其實呢2年幾仲有好多難忘o既事….SARS o既冷清, 同事之間o既事, 跟4個唔同style o既shop managers, 去3次annual dinner, one2free zone開幕….等等…
平時無諗自己有無唔同左….但係有一次回想啱做one2free o既時候…我都竟然覺得自己好搞笑….而且係最近o既一次聚會中….我以前o既boss同我講….”亞Ann,今次見你你好似大個左喎”…哈哈…我真係有d開心…加上依家d同事會同我講佢地自己o既事…唔會當我係小朋友….

同我interview講o既一樣…如果你要我形容呢份part-time對我黎講係點…我會覺得係”valuable”…..