2005-06-24 21:16:46ann

Quality of Life

6月24日

搵工旅程o既個半week….reply情況尚算良好….終於明白咩叫”瘦田無人耕,耕開有人爭”啦…由尋日到今日有四個booking….有一個second in同三個first in….但大家要求同一個時間啦…仲要四間都係頗大o既公司…咁我當然有叫佢改時間啦..但可惜只有一間轉到(second in)…而我亦因應自己o既priority & position 而決定左去邊間啦….6月27日有兩個interview…..唔明點解間間都係個日囉….明玩我o者~

呢排都係忙住同d fds去玩, 吃喝玩樂咁啦….好free….好正o既生活….開始有d唔想返工…好想延長呢d咁美好悠閒o既生活…過一個自由自在o既悠長假期….wahahahahhaa…我會盡力…..

“減速”搵工亦有另一原因….因為身邊某d fds已經對工作充滿怨言….甚至亦有人quit job啦…所以我寧願慢慢搵一份”合心水同我鐘意”o既工….為我o既事業開展一個好o既開始…

今個week o既感覺比上個week好好多….可能係多左interview機會…亦好似充實d咁…有下job fair去下….我希望一個week可以有多一次”待業lunch k團”同”後補BBQ”….hehehehee….