2005-05-22 17:40:33ann

∞ Bangkok 之旅 ∞

5月14日 (day 1)

今日凌晨4點鍾起身, 執埋少少行李,未夠5點半就o係樓下等”機場車”,真係攰到爆,只怪自己尋晚太貪玩啦….去到機場,立即check-in,哈哈…點知….o係機場都竟然會撞到人…..哈哈….真係Ada…真係撞到…我仲要人地叫我都唔知…因為我”發呆中”,人地叫左我兩聲都唔知,係之後亞峰拍我我先知道,好樣衰囉,俾人見到”完全未瞓醒”個樣…hehheee….

上到機…我地無得一齊坐,諗住搵鄰近o既一個單身人士換位,點知…撞到個傻既…完全溝通唔到囉…算啦,都係3個hrs o者….之後我就不停瞓…直到空姐”派餐”…..我都無乜胃口食而且並唔吸引囉…..之後我地玩…用泰文叫佢拎杯”熱水”黎…諗住我地講得唔正…佢唔會明…點知…一陣之後佢就拎左俾我…好好玩….plan好呢個trip要講多d泰文…hehehee…

到左之後….就返酒店…我地住apartment…原本已經2房1廳…點知…佢地full左…仲upgrade埋我地有3房1廳…入到去….”嘩,咁大既”….真係好…..大….我諗有3千尺…有3個房,好大o既廳….廚房,各式各樣o既家電,如洗衣機、乾衣機、熨斗等…而且房仲有書房,衣帽間等….正~….最重要係佢有4個露台…我地o係55/F…HEHEHE..睇盡曼谷景色……

之後,我地就出去搭BTS….搵MANGO TREE,途中我地迷路啦…好彩有熱心途人幫手….個度都好HIGH,好靚…不過野食一般…唔算好正~ 之後搭TUK-TUK去SIAM…點知個司機勁奸,想屈我地$$$…好彩我地人多…唔怕佢….SHOPPING (Intanin & Discovery Centre), 之後去左Thai Massage….我太攰啦…人地”踩”我,我都唔知…不過都好”爽”…..next station係 食seafood…..俾taxi佬”兜路”….不過最終都到左….呢餐就好正啦…hehehee….

Hotel太正啦…好安心咁瞓覺….並無”驚”o既feeling….好彩~

5月15日 (day 2)

亞峰生日…happy birthday~

今日,我地9點幾食完早餐…之後就去左游水喇~…..游完之後開始我地第二日o既shopping旅程….jutujuk market…..好多野買…不過真係好辛苦….勁熱…行一弭已經流晒汗啦….我地o係街邊試”魚蛋粉”+ “豬手飯”…好地道….o係呢度買野真係唔可以諗咁耐…因為貨量唔多而且你無可能返轉頭買…我就係咁錯失左啦….hahhaa….由於我地買左好多野+成身汗…之後先返hotel…再出去玩….都係搭BTS….去SHOPPING….o係mbk…見到人妖…好恐怖…佢o既身材真係好似”bowling”咁大….好可怕…..

搭的士…發現”男”司機個pass係”女人’…唔知佢係為左方便工作而扮”男人”丫….定係……不過佢真係幾似….外表同真男人無分別…..我諗佢”変左lu”….

由於同事”小妹”病左…所以我地shopping完..買野返去食…..

經過2日…我地發現….泰國人好鍾意扮”好人”黎搵”生意”…所以唔好亂信人..即使佢好nice…都一樣~

5月16日 (day 3)

今日得我同亞峰出去…因為小妹不停”下潟”…所以亞生留係hotel陪佢…我地今日勁囉….不停買….買完Levi後諗住去Night market…因為旅遊書話佢地都會早開….我地跟據旅遊書咁去….一直都無錯….沿途都搵到書上o既建築物…但只係一直都未到…又行到成身汗…個條街成條都係”大使館”同好靚o既商業大廈….都算ok….但係我地行左半個鍾都未到就真係好辛苦囉…之後我地問左好似”恐龍戰隊”裝束o既police….佢話我地就到…我諗行多10mins到我地就到啦…好辛苦…去到已經好攰….總共40mins….可能要咁先似”自由行”啦…..shopping完,我地返hotel搵埋小妹+亞生去china town….食翅,燕窩…hehhee…之後去”林真香”買手信….可能係”林真香”d人幫我地同的士佬講,佢竟然無”兜路”…我地捃左最平o既一次的士……

今晚我地終於可以上hotel頂樓o既bar啦…好開心…因為之前我地無”長褲+鞋”…好正…360度曼谷夜景….

5月17日 (day 4)

最後一日…我地3點幾就要出發去airport…所以無特別活動…我地o係酒店附近行,但又俾我地發覺,原來都有好多野行….因為好多”飾物”店….正…..之後好悠閒咁係cafe度坐等時間過….

後記:

原來Thailand無我想像中咁多”民族”野…我買o既通常都係必買品…如Levi、Wacoal,銀器+波鞋….而我o既favourite竟然係”印第安”同”印度”o既出品….