2005-05-21 02:19:35ann

黑色星期五

5月13日

9點幾返到去….已經見到好多同學…個個都背緊野….其實我都好早起身,因為要著SUIT…執正D去interview,今日心惰唔多好…可能咁熱仲要著住套suit啦…行一陣就出晒汗好辛苦,而且仲要做d自己真係唔係咁願做o既事…算啦…都決定左做咯….決定左就一定要做到最好…呢個係我o既宗旨….食早餐o既時候同Eunice起對呢次interview o既睇法…點知…竟然大家o既諗法完全一致,佢明白晒我o既諗法…好恐怖..點解尋日講極都唔明架~ 如果尋日有機會同Eunice講就好啦…我一定唔去….唉..但係依家已經prepare左就一定去啦….

好黑 + “seven”

我竟然出錯左MTR囉…行左20幾mins工廠區…成身汗..仲多過打波個陣….但最終都能夠到達…..唉…..呢個interview我真係嬲到丫…..當我去到o既時候我好驚訝office細o既情況好似tutorial房咁….咁我都有扮”無事”…同佢講我黎interview既….之後佢同我去另一間房,心想頭先個間係細房黎架o者…點知…另一間都係咁細…..我就o係唯一一間有圍版o既”房”裡面填form…張form衰到好似copy過十萬次咁囉…好模糊,仲要d table好細…叫人點填喎….唉…我赫緊o既時候不斷聽到佢地傾緊食咩飯,叫咩外賣囉…激死…仲要當我填完之後有個男人入黎問我叫咩名…一陣之後佢拎住我o既resume入黎…我心諗”做乜仲要人填份咁簡陋o既form呢”….多此一舉…好驚囉…佢完全無introduce過自己+公司,仲要只係問左我幾個簡單o既questions….5mins到….嬲到我….(但interview過程我係笑容十足既~),仲要無問我”有無問題囉”…我真係覺得佢+佢公司好有問題囉….之後我提出左幾條問題…發覺佢o既job duty都唔係我想要既…咁都好d…無損失…hehheee…但今次真係好嬲…我感覺到我一出門口就成塊面”黑晒”….激死我….呢次係我由細到大搵工”最不知所謂o既interview”….講緊佢地…唔係我….哼~

返到去同佢地講..佢地先話我知今日係”黑色星期五”囉..佢地之前專登唔話過我知…唉…你地終於明咩叫”浪費時間”啦….

今日唔止係”黑色星期五””exam日”,仲有最後一日學生day囉….唔捨得丫…唔想丫…但可惜唔想都無用….現實總係要面對既….

8點半終於finished啦….好想講句”it’s over”, 今次BPR份卷好難,有d驚….之後join埋EC o既同學…點知…唉…唔好咁”婆媽”啦…究竟係d女仔愈來愈man丫….定係d男仔…..唉….
係女仔決斷d….進行原定計畫”唱k”…雖然少左人都有11, 2個….好開心..不停唱丫…因為我好耐無唱過啦…..唱到唔願走…但第二日係4點起身去機場囉…所以最後都12點半死死地氣咁走左….

希望快d有下一次聚會…..又有得玩~….hehheee…