2005-05-21 02:18:38ann

∞ 一個唔應該接o既電話 ∞

5月12日

今日,我最終幫左PAuL少拍野啦…哈哈….見到男主角…不過不失啦…個過程好搞笑…..亞PAUL少準備唔係好夠囉….而且佢無乜經驗…我講緊拍拖經驗…佢唔係好知男女朋友見面o既情況囉…哈哈….之後都完成左…不過亞paul都唔想…因為我地俾secure趕…wahahahhaa…我忍唔住同左secure講聲”多謝晒”…因為趕同好攰~hehehee…不過都幾好玩丫….

之後就上返去背野溫書..今次真係好辛苦…因為好多野要背….tactics & principles…背得好辛苦…到左5,6點個時..佢地話收到hobby個message
,咁咪睇睇囉….之後拎住電話溫書….點知…都唔知叫好唔好彩囉….有人叫我interview…呢份係1個意外…我誤打誤撞send左去…佢係一間IT 公司…我唔太prefer….,而且因為好多野做…溫書,prepare interview &執行李…所以我唔太想去..而且就算有second in 我都會唔o係hk….而且第二日就要exam..我唔想用呢d”無謂”o既時間啦…但係我一講”唔想去”….就”有好大回響”…..其實我唔係怕囉…亦知interview拎experience o既重要性…但係我真係有d燥…因為成間房都無人明白我諗緊乜…算啦…我搵左人”consult”…..好啦…我都係去啦….其實唔太願意….溫完書,食完飯就返屋企…但係好夜…內心掙扎…有十萬個唔願意….