2005-05-02 00:39:23ann

紀念日

今日原本諗住返city溫書, 但因為真係無乜原動力…算吧…今天成為左我3個week以黎o既首個休息日…..好開心…..

今日10點俾媽咪叫醒同佢去食早餐…好啦…都好耐唔係趕頭趕命咁同亞媽食早餐…次次都係臨返工前食….超趕…今日就舒舒服服咁慢慢嘆…哈哈….

之後仲好似細個咁叫媽咪買玩具俾我…..wahahhaaa..我成功左…..

6點幾出沙田同老朋友/同事食飯….好開心丫…原來我同郭仔聽日就係”相識3年紀念日”…哈哈….唔講唔知…講起當年..我又係”碌”過難關….次次我地都講起我個兩條”辮”同隻”白痴”夾….令人懷念o既形容詞, 令人懷念o既場面….好得意…自從個年我就同電腦有不解之緣, 但我希望打破宿命…..

之後join埋另一同事, 我地就去左食dinner啦….都係講講講…佢問點解我同郭仔咁多野講,可能因為似….有某d諗法…大家都好似~

我地講下自己o既近況, 原來我有”工作狂”….有人係”理想追求者”, 亦有人係”姐姐殺手”….雖然我唔認同佢o既戀愛對象…但係佢係有佢一套..都ok既…但願佢能快快成熟, 拍拖順順利利…早日成家立室….

原來不經不覺就3年, 見返面o既感覺好似無變咁….真係過左咁耐…我仲好記得…d記憶好似好新咁……可能快樂同無憂無慮o既日子總教人懷念….不過有樣好…我覺得咁o既朋友關係比以前更舒服….哈哈….郭仔….對嘛?