2008-07-30 19:02:42小an.

我要大哭


end>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
the end>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我忍左甘耐,
今日系我情绪最低落ga时候,
我终于讲得出了.

好累呀.
大哭完训左一大觉
醒来却很后悔,
再次再次大哭.

其实我都习惯了.
点解还要甘喔.
学奶奶话济,
其实我早就失恋啦.
不过今日分埋手甘解咋...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



我退出了~
对唔住~我好爱你~
我好想知道你现在心唸咩.

不如你比個肯定d噶答案我拉.

我竟然還一直等你挽留.
你會乜?
呵呵.可笑.

我想哭..