2008-07-30 15:30:41小an.

wat's up?


琴日出JM,
同Carmen,june仔,去魔豆饮野。
好快了,还有几日,june仔就要过aus。
haha。我地坐得埋一齐,
固然把口系永远无停过lar。
好开心lor、
之后唸住搵陈mayling同梁anna睇电影,
点知,佢地还未翻。。
妈咪又要去同舅父食饭。



我现在ga生活如图。
日日玩nds,闷爆炸~
之后,um,得闲同奶奶倾下计,
得闲上下blog,
有左手机之后就好少用电脑了,
对我来讲,
固然系好。
唉唉。








》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

我恨你,我爱你,我恨你,我爱你,我恨你,我爱你,我恨你,我爱你。
我恨你,我爱你,我恨你,我爱你,我恨你,我爱你,我很你,我爱你。

无copy过,
到底我系恨你定爱你?
我恨你对我不理不睬.
但系我爱你爱到发癫.
点解你要甘喔..
好多人叫我俾信心自己,
相信佢.
但系点解你ga一言一句又甘冷淡喔..
又失眠了.
你总是这样,忽冷忽热.
我分唔清你同我到底系咩关系,
我亦分唔清到底你心入边有无我.
我唔知呀!!你话有?
但点解还要对我甘冷淡喔..
你同我一齐,到底为乜呀??
好烦好烦好烦呀.
身边好多人,成日都向我诉苦,
话佢同佢条女或者佢条仔出现问题.
其他人我搞得掂,但系点解我自己又搞唔掂喔..
你身边甘多人,甘多对你好,宠爱你ga人,
我对你ga宠爱,只不过好渺小,
称得上宠爱嘛??我只不过好渺小.
我点高攀佢地喔.

我应该点呀?
该问ga,我问过,
但系该说的,我却说不出口.
你讲呀!你到底系唔系真系中2我.
我起你心中到底拥有个咩地位!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我好累呀.
我好想训觉.
我好想好想咩都唔使唸.