2010-06-06 06:36:59A′

morning

我痴左線
當我求下你阿
你收手啦
當我求下你阿
當我求下你阿
當我求下你阿
當我求下你阿
求下你收手啦
人地只係中意男人
當我求下你阿
你收手啦
當我求下你阿
你收手啦
當我求下你阿
當我求下你阿
人地講左幾多次冇可能
當我求下你阿
求下你阿
當我求下你阿
求下你阿
你收手啦
人地有男朋友
人地要既野你冇阿
求下你阿
我好辛苦阿
求下你阿
我真係求下你阿
求下你收手啦
收手啦
人地冇可能中意你
無論你幾年黎花幾多時間幾多心思
冇可能架
求下你收手啦
人地要既係男人
求下你阿
唔好再出醜啦
求下你阿
收手啦
冇可能
真係冇可能架
唔好再比希望自己
你咩睇到晒
你收手啦
收手啦
人地小小小小小小都唔會中意你
人地小小小小都唔會可憐你架
你收手啦
我求下你阿
收手啦
唔好再折磨自己
收手啦
求下你阿
再咁落去我真係唔知自己會點
求下你阿
唔好再飲酒啦
唔好再發癲啦
你係一個人
就係一個人
唔好再妄想
唔好再去追求你得唔到既野
求下你
收手啦
唔係你既始終唔係你
求下你阿
人地開到聲係玩你
人地開到口只係三年前有過感覺
你咩都冇晒架啦
咩都番唔到黎架啦
收手啦
冇可能架啦
你收手啦
求下你阿
我求下你阿
冇 可 能 架啦
冇可能架
冇可能架
人地都講左幾百次冇可能架
收手啦
如果仲想做朋友的話
求求你
最後一次求求你
收手啦
收手阿
所有既野與你無關
你顧好自己自啦
求下你....
收手啦.............
最後一次
縱身跳下去
還是想著你的家人朋人
自己想一想
求求你
收手吧
這不是生命的一切
真的求求你....
好好愛自己
能做的你都做了
時間 金錢 心思
你都花光了
你都盡你能力做到最好了
沒了 就是沒了
想想吧
好好想想吧
無論如何
你還有你自己
那個率直不害羞開朗的你
找回吧
你有你自己
放棄吧
求求你
別再讓它死守心中永不散去
害人亦害己
愛她的話
求求你
放過自己
亦放過別人
求求你
收手 收手
收手 收手
收手吧...............
M 2010-06-06 14:44:28

係呀收手啦,真係無可能。一D都5中意你。5好再踐踏自己GE尊嚴啦。我5想睇你5起。夠喇。收手啦。