2004-04-02 15:56:00盲中中到處中

溫習期

依個月開始係我會考前一個月既溫習..好聽就係溫習..唔好聽就係玩..
我都好想考好依個試呀..但係我既一個親人成日都話我無定力..管唔到自己..每一次同距講溫書既野..都俾距罵到一臉屁甘..但自己又無反駁能力喔..我知道距甘講野都係想為我好..想我專注返讀書..個心唔好成日都走左出去..但我年年月月日日都係甘..個心時不時都會走左出去既..你要我剎時間困住自己一個月喔..好難ga..何況依個科技甘先進..身邊有勁多既野引誘..想避開引誘都要有一定既技術..
但點對好啦..我唔想再為自己去辨護啦..因為俾你知道..你又會話我你米成日都俾甘多藉口自己啦..根本就係你唔想溫呀..距肯定又係甘講啦..
所以..我只會盡自己能力去做...因為我係知道自己學左幾多野,自己係咩料既..想唔等於一定要實現..所以我林甘多都係無用既..實際上自己做左幾多野..就一定有甘多野回報俾自己既..