2004-01-02 21:19:00盲中中到處中

過去既2003

2003年終於過去啦..2003年不但帶俾我好多難忘既事..都帶俾香港不少難忘既事..講社會上既事..有SAS..搞到香港好亂..人心惶惶..個個都驚自己染上依個病..而我都唔例外..而且日日返學都要帶口罩.又要量體溫..老師仲打電話到我屋企提醒..搞到我媽真係去藥房買左支體溫計..而依家支野都唔知飛左去邊啦..
唔知咩月份當我仲向大快活仲做緊兼職既時候我同LILY同埋大快活既一D朋友又返左大陸玩左幾日..好難忘呀..我地每個人都有好多收穫..每個人都整左個靚頭..不過一落雨..我地就會打回原形..當時向廣州.我同LILY都整左個頭..話死啦..甘大雨..我地既頭無啦..我地既靚靚頭無啦..要打回原形啦..我地都仲未到12點呀..就係甘先啦..我地路上不斷甘講笑..又唔知咩時候..我同LILY向深圳影左一套唔見得光既相..自己睇番都想死呀..因為真係好樣衰呀..向深圳不斷甘被人當水魚甘禁..跟住我地又去左整負離子..不過整完真係靚左好多呀..不過我地差D無錢返香港呀..因為用我太盡..但當我地知道深圳有匯豐銀行我地就去禁錢..禁完又開心發顛啦..上左去酒樓開飯..我地兩個真係傻ga
8月5 日我好朋友阿珊生日..我地一早三個就上左深圳..行足東門一日..仲撞左班上同學..阿珊d眼尾調好準ga..佢只要跳得好勁就即係我地將會見到我地既同學..我同lily當日仲飲左一個好大好難飲既椰青..簡直飲到想死呀..我地早上都有去到酒樓飲茶食生日蛋糕..真係好搞笑呀
同一班我唔熟lily好熟既前度大快活人一齊BBQ..因為過日有人生日..我仲被人罵等了三個字又三個字..成晚好似被人串甘..但過日我朋友LILY去完沙灘玩完就唔開心..但我唔知點解..只好向身邊陪住佢..希望俾佢知道佢身邊仲有一個好好好既朋友好關心佢ga
暑假日日都要回校補課..但都好開心..只係無得返大陸者..唉*_*
10月31日萬聖節去左我從來都無想過會去既爛桂芳..過晚好熱鬧..我地見到好多化了不同裝既人..d氣氛真係好到你唔想離開..又好玩又驚嚇..仲同好多外國人有交流..真係一個好值得記住既一日..
11月7 日係我既生日..好開心..甘大個女第一次大邊爐食蛋糕甘過..雖然禮物唔多..但真係夠啦..因為有一班朋友陪我過..一齊有講有笑..仲一齊玩..仲影左好多相..
唔知11月幾多日我同哥哥去左深圳玩..佢送左好多禮物俾我..好多禮物我都無想到..因為過d禮物係無人甘送俾我..甘都係只有佢甘既人先會想到甘既禮物…我地仲去左沙灘玩水..都好難忘..但依段時間都係我爸入左院既時候..我既開心就換黎失去一個爸爸..我爸爸..11月13日離開左我同媽媽..他連我們最後一眼都無見到..只是帶著是否已完成既使命離開..當日..我見到我媽媽淒厲的哭聲..看到爸爸離開我地既樣子..看到自己係時候長大既樣子..爸爸既離開..對我媽媽黎說是一個不習慣..對我黎說..只是失去一個相處只有5年既爸爸..爸爸每日都俾零用錢我.每日返學後準時8點回到家既爸爸..開心不開心都不會向別人說一句的爸爸..默默甘離開了我們..而我亦從此生活在一個單身家庭..而我的另一個生活都展開中.
11月29日..我爸爸出殯..當日,,我一人靜靜地坐在一邊燒野俾爸爸..而我媽媽不在我身邊..但卻有一班親人圍住佢..不停甘俾說話佢聽..我同媽媽向依日收左好多閒言閒語..被人罵..被人指責..將所有責任推卸到我們身上..我同媽媽心里都好痛好辛苦..到底你們有多少人明白我們.真的是我們害死爸爸ma..爸爸真的為我們而死ma??為什麼你地讀甘多書..但都一點都不講理..我地都係人..你們說話點可以甘有骨ga..你地究竟有無當我地係人呀..由依日起..都讓我撕開新的一頁..而從此了結了我心中是黃家人..名義上是..但實際上我跟本就唔想做..而由依日起..都話我知我要俾心機讀書..唔好俾我依d所謂既親人看死..即使第日識既老公都唔會俾距地看死..要證明俾佢地看..我係得ga..唔係你地想像中既垃圾..從此我就同我媽媽相依為命..好好甘生活落去..
12月24日..平安夜我又回復從前一樣貪玩..去左海旁..尖東..終之就係香港一日遊啦..過日係阿珠既生日..我地送左禮物俾佢..仲飲左酒..仲食蛋糕..哈哈..真係好開心既一日呀//成條街都係人..好多人好多人呀..好熱鬧呀..我就係中意依d熱鬧既地方..真係想年年都可以去到呀//哈哈//
願2004年可以升上中六.同媽媽開心甘生活..更加可以好似以前甘時不時都可以返大陸玩幾日..生活好似以前甘過得開開心心..我希望我可以升上中六..求上帝疪護….